וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף ללי קורזיץ באליפות אירופה

18.9.2011 / 15:10

גולשת הרוח הישראלית רשמה את ההישג השני בטיבו בקריירה שלה בתחרות בבולגריה. שחר צוברי סיים במקום הרביעי

גולשת הרוח לי קורזיץ רשמה היום (ראשון) את ההישג השני בטיבו בקריירה שלה, אחרי שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה בדגם ניל פרייד לנשים, המתקיימת בבורגאס שבבולגריה. קורזיץ, שזכתה באליפות העולם בדגם המיסטרל בשנת 2003 הבטיחה למעשה את מקומה השני עוד לפני שיוט המדליות, אותו היא סיימה במקום השני. מי שזכתה בתחרות באופן משכנע הייתה סופיה קלפצקה הפולניה, שהקדימה את קורזיץ בשמונה נקודות שליליות.

מעין דוידוביץ' סיימה את התחרות במקום העשירי, אחרי שדורגה תשיעית בשיוט המדליות. פאולין פרין הצרפתיה זכתה במדליית הארד והקדימה את בלנקה מאנצ'ון הספרדיה ובריוני שואו הבריטית. בעקבות ההישג שלה, לי קורזיץ תזכה למענק של 35 אלף שקלים מהוועד האולימפי, ומאמנה בן פינקלשטיין יקבל מחצית מהסכום. בקיץ הנוכחי קורזיץ זכתה גם למענק בסך 8,000 שקלים על זכייתה במדליית הארד בתחרות הקדם-אולימפית בווימות'. ליאור שמעוני סיימה את התחרות במקום ה-27 ונעמי כהן במקום ה-34.

המדליסט האולימפי שחר צוברי פספס בשיוט המדליות את המקום בפודיום, אחרי שסיים במקום השמיני וצבר 16 נקודות שליליות. הגולש היחיד שצוברי הצליח להקדים בתחילת שיוט המדליות היה נמרוד משיח, שהקדים אותו בנקודת הציון הראשונה, אבל לאחר מכן נעקף. לקראת סיום צוברי הצליח לעקוף גם את לואי בנואה האג הצרפתי.

במצב הזה הוא חזר לעמדה שהייתה מקנה לו את מדליית הארד, אלא שיריבו על המקום השלישי, איבן פסטור הספרדי, הצליח גם הוא להתקדם לקראת סיום מהמקום החמישי לרביעי ולחסל את הסיכוי של צוברי למדליה. בסופו של דבר פסטור סיים שלישי עם 53 נקודות שליליות, בעוד שצוברי השיג 55 נקודות. פיוטר מישקה הפולני ניצח בתחרות כשסיים ראשון בתשעה שיוטים מתוך 14, ביירון קוקלאניס היווני סיים שני. צוברי זכה בשתי האליפויות האחרונות בתל אביב ובסופוט שבפולין, אבל פספס כאמור הזדמנות לזכייה שלישית ברציפות במדליה במפעל. נמרוד משיח סיים במקום העשירי והאחרון בשיוט המדליות, מה שהוריד אותו למקום השמיני הכללי באליפות אירופה, ופתח את הפער בין צוברי לבינו במאבק על המקום היחיד לגולש ישראלי בלונדון 2012.

מדליה נוספת בבורגאס השיגה הגולשת לורה קישון ממועדון בני הרצליה, שזכתה בפעם השניה ברציפות במדליית הארד באליפות אירופה לנערות. קישון סיימה את שיוט המדליות במקום השני ובסך הכל צברה 47 נקודות שליליות, כששתי גולשות מפולין הקדימו אותה. באליפות לנוער סיים דן דוידוביץ' במקום החמישי עם 80 נקודות שליליות.

אחיה הצעיר של מעין דוידוביץ' סיים את שיוט המדליות במקום השישי וצבר בסך הכל 80 נקודות שליליות. דוידוביץ' היה בין הגולשים שנאבקו על מדליית הארד בשיוט האחרון, אלא שבסופו של דבר גולש בריטי שניצח בשיוט המדליות הרוויח את המקום השלישי בפודיום. פאבל טארנובסקי ניצח את האליפות לנוער וסגר מאזן מושלם עבור המשלחת הפולנית לבורגאס (בבוגרים ובנוער), גיארד לואיס הצרפתי סיים במקום השני.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully