וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אליניב ברדה ניצח את מאור בוזגלו

חלוץ גנק כבש ב-0:3 על סטנדרד ליאז', בה פתח הקשר. נאתכו כבש בהפסד קאזאן, כיאל הפסיד באולד פירם, הפסד לרוני לוי

אחרי לא פחות משבעה מפגשי אולד פירם בעונה שעברה, אירחה היום (ראשון) גלזגו ריינג'רס את יריבתה המושבעת סלטיק באייברוקס, לדרבי הראשון של העונה. הדו קרב המסקרן ענה על כל הציפיות, סיפק שני מהפכים ובסופו של דבר הייתה זו ריינג'רס שניצחה 2:4 את בירם כיאל (90 דקות) וחבריו והגדילה את יתרונה בפסגה בחלוף שבעה משחקים.

כיאל, ששימש כקפטן בשני המשחקים האחרונים, החזיר את הסרט לסקוט בראון ששב להרכב ופתח לצידו בקישור. בדקה ה-22 הייתה זו ריינג'רס שחגגה, כשסטיבן נייסמית' ניצל הרחקה גרועה של קלווין ווילסון וירה לחיבורים. שער החובה העיר את סלטיק, שמצאה בדקה ה-34 את השוויון. בראון מצא במסירת עומק טובה את גארי הופר, שבבעיטה שטוחה ומדויקת מצא את הרשת.

בדקה ה-41 גם אלן מקרגור בא לעזרתה של סלטיק, כששמט לשערו בצורה אומללה בעיטה של באדר אל קאדורי. אלא שריינג'רס ידעה לצאת מההסתבכות אליה נקלעה, עם נגיחה טובה של ניקיצה ילאביץ' שקבע 2:2 בדקה ה-55. בדקה ה-67 הגיע מהפך נוסף, כאשר דקה אחרי שסלטיק נעצרה בקורה, קייל לאפרטי השתלט על הכדור בערבוביה ברחבה והחזיר את ההולכה לריינג'רס. הרחקה של צ'רלי מולגרו בדקה ה-75 סתמה את הגולל על סיכויי סלטיק, שספגה בתוספת הזמן עוד אחד מנייסמית' ונמצאת כעת בפיגור של ארבע נקודות מיריבתה המוליכה.

* ביברס נאתכו שוב הבקיע בפנדל, הפעם במשחק ההפסד של רובין קאזאן לזניט סנט פטרסבורג החזקה 3:2. נאתכו כבש כבר בדקה השביעית, וקבוצתו אף הכפילה את היתרון בדקה ה-23 עם שער של סרגיי קיסליאק. אבל זניט לא נכנעה, וחמש דקות לאחר מכן צמצם רומן שירוקוב את התוצאה ל-1:2, מה שהייתה גם תוצאת המחצית. ב-45 הדקות השניות היה המשחק שייך לדני. הקשר הפורטוגלי של זניט הבקיע את הראשון שלו בדקה ה-50, והוסיף את השני שלו והשלישי של זניט בדקה ה-68, שער שקבע את תוצאת המשחק.

* זאב חיימוביץ' לא נכלל בסגל טרק גרוזני שהובסה בביתה 4:0 על ידי לוקומוטיב מוסקבה.

* תמיר כחלון נכנס בדקה ה-67 בהפסדה של קבוצתו קרקוביה קרקוב לשלאסק ורוצלאב 1:0. בדקה ה-77 בעט כחלון לשער, אך הכדור נהדף מהקו. משה אוחיון לא נכלל בסגל של לגיה ורשה, שהפסידה 2:1 בדרבי לפולוניה, למרות שהוליכה 0:1 במחצית.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

שער לברדה, הפסד לרוני לוי

סטיאווה בוקרשט והמאמן רוני לוי חזרו לליגה אחרי ה-0:0 עם שאלקה וספגו הפסד ביתי 2:1 לפנדורי. המשחק נפתח טוב עבור לוי שראה את ראול רוססקו מעלה את סטיאווה ליתרון בדקה השלישית, אלא שחמש דקות לאחר מכו איזן קלאודיו וויקולץ. המהפך הושלם בדקה ה-19. יסמין לאטובלביץ' ביצע עבירה ברחבה והורחק ומיחאי פינטילי כבש מהנקודה הלבנה. סטיאווה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים אחרי שהבלם פלורין גרדוש הורחק שלוש דקות לסיום בשל עבירה חריפה שהובילה להפסקה ארוכה במשחק, שהגיע לסיומו אחרי 13 דקות תוספת זמן. הפסד ליגה שני ברציפות לסטיאווה ולוי ודאי ירגיש את הלחץ מהתקשורת הרומנית.

* בבלגיה נערך דרבי ישראלי בין גנק של אליניב ברדה לסטנדרד ליאז' של מאור בוזגלו. שני הישראלים פתחו בהרכב ושער של ברדה נפסל בדקות הראשונות בגלל טענת נבדל שגויה. האווירה ביציעים הייתה חמה ובדקה ה-13 המשחק הופסק למספר דקות בגלל נהמות גזעניות שהושמעו מיציע אוהדי גנק.

בדקה ה-32 ברדה עלה רשמית על הלוח עם הראשון של האלופה, הבלם נאדסון (61) והמחליף יילה ווסן (90) השלימו 0:3 גדול לגנק. ברדה שיחק 77 דקות, בוזגלו רשם 64 דקות במדי המפסידה.

ליאור רפאלוב חזר מהרחקה בת שלושה משחקים ורשם 90 דקות בניצחון הדרמטי של קלאב ברוז' 1:2 בלוקרן. בעקבות הניצחון, עלתה ברוז' לראש הטבלה בבלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully