וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "תחזירו את כוח ההרתעה אלינו הביתה"

18.9.2011 / 13:05

מאמן מכבי חיפה הפתיע את שחקניו עם אימון מלא ביום המשחק (20:00, ספ' 1). מימון צפוי לעבור השבוע למכבי פתח תקוה

"עירוני ראשון לציון קבוצה טובה אך לא מנוסה. היא תבוא להסתגר, אנחנו צריכים להיות מוכנים כי אם לא, יקרה לנו מה שקרה מול מ. אשדוד. צריך להיות מפוקסים ולא שאננים ולהחזיר את כוח ההרתעה אלינו הביתה, לשלוט במשחק כמו מול א.א.ק לרנקה ולא לתת להם ליצור מצבי הבקעה". כך אמר הבוקר (ראשון) מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לשחקניו באימון המסכם לקראת משחקה של הקבוצה (20:00, שידור ישיר בספורט1) שיתקיים הערב בקרית אליעזר במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל.

במהלך האסיפה הקרין המאמן קלטת של היריבה. שחקנים הופתעו כשלוי החליט לערוך להם אימון מלא וקשה ביום המשחק. אחד מהם אמר: "הופתענו מאוד מכך שאלישע ערך אימון מלא. אבל גם לפני לרנקה ערכנו אימון של מצבים נייחים לפני המשחק וזה עבד".

שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "ניצחון על ראשון לציון, ואנשים יתחילו לדבר עלינו שוב כמועמדת המובילה לאליפות. זה ייתן לנו ביטחון לקראת שני המשחקים הקרובים בליגה ובטח לפני שאלקה".

הקבוצה קיימה הבוקר אימון בכפר גלים, כשהיא לא ויתרה גם על האימון ביום שישי, לאחר המשחק מול א.א.ק לרנקה. לוח הזמנים הצפוף של הקבוצה כולל בזמן הקרוב, מלבד המשחק הערב, גם משחק ביום רביעי בדוחא מול בני סכנין, משחק בסוף השבוע מול עירוני רמת השרון, נסיעה לשאלקה בשבוע הבא (המשחק בחמישי, ערב ראש השנה) ומשחק מול מכבי תל אביב מיד בתחילת השבוע שלאחר מכן.

אלישע לוי לא יעשה שינוי נוסף בהרכב שתרגל אתמול, הוא ההרכב שניצח את לרנקה. המשמעות היא שמוחמד גדיר ימשיך לפתוח לצדו של ויאם עמאשה בחוד הקבוצה, כאשר סיידו יאיא ואייל גולסה יתופקדו בקישור האחורי, עידן ורד ישחק בקישור.

סוכניו של החלוץ אלון תורג'מן מתכוונים לשוחח במהלך היום עם אלישע לוי, שאתמול הודיע לחלוץ כי מבחינתו הוא נשאר בקבוצה, אך החליט שלא לכלול אותו בסגל. בכל הקשור לשי מימון, הבלם צפוי לעבור עד יום שלישי למכבי פתח תקוה, זאת בכפוף לסיכום בין שני המועדונים.

יניב קטן שיפתח היום בהרכב, ינסה לכבוש את שערו ה-100 בכל המסגרות.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully