וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל ראשון לציון: גדיר ימשיך לפתוח

חלוץ הירוקים ימשיך לקבל קרדיט, תמיר כהן בספסל. ניסן יחזקאל מאמין: "אפשר להוציא תוצאה טובה" (20:00, ספורט1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

*יניב קטן עדיין מחכה לשערו ה-100 בכל המסגרות. השער האחרון שלו מול הפועל ראשון לציון נכבש בספטמבר 2000.

*ראשון לציון מעולם לא ניצחה את מכבי חיפה, לא בבית ולא בחיפה. המאזן בקריית אליעזר: ארבעה תיקו, תשעה הפסדים.

*בכל ששת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, שחקן זר הבקיע עבור מכבי חיפה. בכל ששת המשחקים האלה היא ניצחה.

*המשחק האחרון בין הקבוצות נערך במרץ 2003. מלבד יניב קטן, בהרכב פתחו שניים מעובדי המועדון כיום: הסקאוט אלון חרזי ומנהל הקבוצה אדורם קייסי. גם אריק בנאדו שכבר פרש פתח אז ב-11.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

לאחר שני מחזורים ללא ניצחון, בקבוצה יודעים שהם חייבים להוציא שלוש נקודות בכדי לא לתת ליריבותיהם לברוח. אלישע לוי ימשיך עם אותו סגל שפתח מול א.א.ק לרנקה (0:1), כשבויאן שראנוב יפתח ואמיר אדרי ישמש כשוער השני. מוחמד גדיר ימשיך לקבל קרדיט בחוד לצד ויאם עמאשה, אייל גולסה יצטרף לסיידו יאיא בקישור האחורי ואילו תמיר כהן יישב על הספסל. ניר דוידוביץ' ו-ולדימיר דבאלישווילי לא ייכללו בסגל בשל פציעות, ואילו שלומי אזולאי, אלון תורג'מן לא בסגל שכן הם צפויים לעזוב את הקבוצה. גם עלי עוסמאן לא בסגל לקראת המשחק.

הפועל ראשון לציון:

בקבוצה מייחסים חשיבות גדולה למשחק וכדי להתכונן בצורה הטובה ביותר, הוחלט במועדון לצאת כבר בשעות הבוקר לבית מלון בחיפה, שם יערוך המאמן ניסן יחזקאל את האסיפה המסכמת. המאמן צפוי לתת קרדיט לאותו הרכב שפתח במחזור שעבר נגד מכבי תל אביב (2:0), כאשר היחיד שבספק הוא הבלם גל ספיר שסובל מפציעה טורדנית בברכו. אם ספיר לא יוכל לשחק, צפוי גיא משפתי לפתוח במקומו. דור הלוי סיים לרצות עונש הרחקה וישוב לסגל. קובי מוסא ועמירן שקלים, יתופקדו בעמדות המגנים, כאשר הילאל מוסא יפתח לצידו של ג'סטין זולו בקישור האחורי. סינדו דוסו ודיוויד גומז יפתחו יחד בחוד וינסו להביך את ההגנה החיפאית. "אנחנו בהחלט מאמינים שאפשר להוציא תוצאה טובה במשחק הזה", אמר המאמן יחזקאל לוואלה! ספורט. "הפעם אנחנו רוצים לחזור עם נקודות ולא עם מחמאות וזה בהחלט אפשרי", הוסיף המאמן.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: מוחמד גדיר

השער נגד לרנקה הוא עוד אחת מההברקות של החלוץ שחיפה נשענת עליהם בשנתיים האחרונות. שני דברים: הראשון הוא שגדיר יודע לכבוש נגד קבוצות גדולות, וכבר הוכח שמה שמביא אליפות בסופו של דבר, זה בדיוק השערים האלה – הברקות קטנות של ורד, גדיר או טוואטחה, שעושות את ההבדל בין קבוצה שמתמודדת על אליפות לבין זאת שלוקחת אותה. השני – כדאי לאלישע לוי לשקול לא לתקוע את גדיר באגפים, למרות המהירות שלו, אלא לאפשר לו לחדור למרכז כאוות נפשו. ימפולסקי וורד, שלא בנויים לשחק בשפיץ, מספיק מהירים וטובים בשביל העמדה הזאת.

הפועל ראשון לציון: סינדו דוסו

החלוץ מחוף השנהב הגיע כהבטחה גדולה, אך בינתיים לא פורע את השטרות. דוסו החזק והמהיר יכול לחגוג על ההגנה החדירה של הירוקים ואם הוא אכן יעשה זאת, ראשון לציון עשויה להפתיע ותחזור עם נקודות יקרות מקרית אליעזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, אוראל דגני, סארי פלאח, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן, מוחמד גדיר, ויאם עמאשה.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר (גיא משפתי), עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי, הילאל מוסא, אסי בלדוט, סינדו דוסו, דיוויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully