וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "דווקא כשלא היינו טובים, ניצחנו"

הדס גרינברג

18.9.2011 / 11:36

בקבוצה הבינו שיכולת טובה לא תמיד מובילה לנקודות. שביעות רצון מהשתלבותם של פינאס וראובן. קפוראלה ירד לספסל

שלוש שנים וחצי עברו מאז שמכבי נתניה ניצחה בחוץ את בני יהודה, ואתמול (שבת) זה קרה שוב אחרי מהפך דרמטי בדקות הסיום וניצחון 1:2 במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. השחקנים של ראובן עטר אמנם היו רחוקים מלהרשים בניצחון אך האופי שהפגינו, בתוספת אחמד סבע שנכנס כמחליף וכבש צמד, החזירו אותם למסלול הניצחונות.

"בשבוע שעבר היינו טובים יותר ממכבי פתח תקוה ולא השגנו נקודות", אמרו בקבוצה, "ואתמול לא היינו טובים אבל כן ניצחנו. צריך לדעת לקחת נקודות גם ביכולת לא טובה".

מעבר לכך, במועדון מרוצים מאוד מהרכש הטרי טובראנו פינאס שנכנס לעניינים מהר ותפקד כבר כקשר, מגן ימני ואמש כשמאלי. גם המגן ליאור ראובן השתלב מהר מבחינת הפן החברתי ובקבוצה מאמינים שהוא יתרום גם בפן המקצועי.

סבע שכבש את הצמד, יחזור להרכב כבר ביום רביעי במשחקה המסקרן של הקבוצה בקופסא מול בית"ר ירושלים, זאת לאחר שהחלים מפציעה והביא למהפך. מריאנו קפוראלה עשוי לראות מעתה את הספסל, לאחר שהצוות המקצועי מעדיף את הציוות בין עומרי בן הרוש וליאוניד קרופניק במרכז ההגנה. אצל קפוראלה חלה ירידה בכושר עוד ממחצית העונה שעברה שהובילה בהדרגתיות את הצוות המקצועי לוותר עליו כבאנקר ב-11. חן עזרא, שהיה נראה כי ישמש כשחקן הרכב העונה אצל עטר, נכנס רק כמחליף.

ראובן עטר נותר המום מהמהפך של קבוצתו

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully