וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניצחון שני לאנגליה באליפות העולם

אחרי הקרב נגד ארגנטינה, האנגלים ניצחו בקלילות 10:41 את גאורגיה. ניצחון לווילס על סמואה, 10:17, צרפת גברה על קנדה

שני משחקים כבר התקיימו היום (ראשון) באליפות העולם בראגבי המתקיימת בניו זילנד. אנגליה נהנתה ממשחק קליל ביחס למשחק הפתיחה שלה, והביסה את גאורגיה 10:41 באצטדיון "אוטאגו" בדנדין. הסנטר האנגלי שונטיין הייפ סגר עניין עם שני טריים כבר במחצית הראשונה, ורמז לגאורגים על התבוסה הצפוייה. מאנו טוליאגי ודילו ארמיטאג' הצטרפן לחגיגה במחצית השניה בדרך לניצחון קליל. כזכור, במשחק הפתיחה שלה באליפות ניצחה אנגליה את ארגנטינה 9:13 וכעת היא מובילה את בית ב' יחד עם סקוטלנד, שגם לה יש שני ניצחונות.

נבחרת נוספת מהאי הבריטי, ווילס, נשמה היום לרווחה כשהשיגה ניצחון ראשון באליפות. במחזור הפתיחה הפסידה ווילס 17:16 לאלופת העולם דרום אפריקה, אלא שהיום שחקניה "הוציאו את העצבים" על סמואה וניצחו 10:17 במסגרת משחקי בית ד'. למעשה, הוולשים ניצחו את סמואה בפעם הראשונה בשלושה משחקים. הסמואים מהאוקיאנוס השקט כבר הובילו 6:10 ונראו בדרך לניצחון נוסף, אלא שבסופו של דבר גיבור המשחק היה שיין וויליאמס, שכבש את הטריי היחיד במשחק עבור ווילס 13 דקות לסיום.

במשחק האחרון של היום גברה צרפת 19:46 על קנדה. תוצאת הסיום לא עושה חסד עם הקנדים, שניצחו את משחקם הקודם והיו בפיגור 19:10 בלבד במחצית. אחרי ההפסקה, שחקן הכנף הצרפתי וינסנט קלרק, שכבר כבש טריי במחצית הראשונה, הוסיף עוד שניים למאזנו והפך לשחקן השני בלבד בהיסטוריה שכובש שלושער בשני גביעי עולם שונים. הבועט של נבחרת הטריקולור, מורגן פארה, נתן הצגה, כבש חמישה פנדלים וסיים עם 23 נקודות בסך הכל.

במשחק הבא שלה, ביום שבת, תפגוש צרפת את המארחת ניו זילנד לאחד המפגשים הבולטים בשלב הבתים. קנדה זוכה למנוחה ארוכה יותר ותנסה לשוב למסלול הניצחונות בעוד תשעה ימים מול יפן. מחר יהיה יום מנוחה ואחריו יפגשו איטליה ורוסיה לקרב כל אירופאי.

ראגבי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully