וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "השנה אין לנו פריבילגיה להתקדם לאט"

מכבי תל אביב המריאה למחנה אימון בצרפת, עוזר המאמן: "זה ייתן לנו אינדיקציה". גיא פניני: "יש אנשים מדהימים בקבוצה"

אחרי קיץ עמוס בהחתמות מרתקות ומעניינות, וכשהיד אולי עדיין נטויה, המריאה הבוקר (ראשון) מכבי תל אביב לפריס, שם היא תערוך מחנה אימון בן שבוע שיכלול גם טורניר הכנה PRO STARS שייערך באנז'ר. בטורניר מכבי תערוך שלושה משחקי הכנה נגד קבוצות צרפתיות.

"אנחנו בתחילת הדרך. סיימנו שבוע של אימונים מאוד אינטנסיביים והשנה אין לנו פריבלגיה להתקדם לאט בגלל הליגה האדריאטית שמתחילה בקרוב", אמר עוזר המאמן גיא גודס לפני ההמראה לבירת צרפת. גודס, כזכור, הכין עד כה את הקבוצה כשדיוויד בלאט שהה ביורובאסקט עם נבחרת רוסיה.

"זו פעם שנייה שאנחנו משתתפים שם, שולה וגראבלין הן קבוצות טובות והמשחקים נגדן טובים עבורנו. "משחקי האימון מהווים אינדיקציה למה שאנחנו צריכים. דיוויד הוא המאמן והמנהיג של הקבוצה אך אנחנו עובדים בדרך עבודה חדשה. זה שנשארו הרבה שחקנים מהעונה שעברה והחיבור של החדשים הוא מצוין. כל אחד מהשחקנים יתחבר לקבוצה".

שחקן מכבי גיא פניני, ששב לפני כשבוע מהיורובאסקט שם לא הצליח לעלות עם הנבחרת שלב אמר לפני ההמראה: "יש אווירה טובה בקבוצה, יש פה אנשים מדהימים. כל שנה במכבי זה משהו חדש וצריך להילחם על המקום, זה בריא, במיוחד כשיש הרבה שחקנים טובים. אנחנו משחקים בשלוש מסגרות ויהיה מקום לכולם. רכיה, גם בשלוש מסגרות. צריך לתת לזה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully