וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "דיבורים על מקום רביעי עושים אותי חולה"

18.9.2011 / 8:40

מאמן בית"ר ירושלים לא אוהב את הציפיות הגבוהות. דאגה בקבוצה מהמצב הפיזי, ברוכיאן: "אנחנו משלמים על הקיץ". היום אמורה להיסגר סוגיית אלון תורג'מן

בבית"ר ירושלים שמחו מאוד על הניצחון אמש (שבת) ב-0:1 על הפועל חיפה במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל והעובדה כי הקבוצה צברה תשע נקודות מתוך 12 אפשריות. עם זאת, מיד בסיום המשחק, השמחה בחדר ההלבשה נמהלה בחשש מהמצב הפיזי של השחקנים ועל כך שכולם אמרו כי הם "נופלים מהרגליים".

מביא בשורת הצעירים לבית"ר - יובל נעים

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים (ימין) מול שרון לוי שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הכושר הגופני עומד בעוכריה של בית"ר ירושלים. אביתר ברוכיאן/ברני ארדוב

יובל נעים: "יהיו עוד תקופות קשות, אבל השמיים הם הגבול"

אבירם ברוכיאן אמר בחדר ההלבשה: "אנחנו משלמים על הקיץ. במצב רגיל, שי חדד היה שואל את השוער באיזה פינה לשים את הכדור, אבל לא היה לו כוח לבעוט בסוף". בצוות המקצועי ישבו היום ויחליטו איך להתכונן לקראת המשחק הבא של הקבוצה במחזור אמצע השבוע ביום רביעי. יובל נעים אמר: "נראה מה נעשה. אולי נרענן, אולי נעשה שינויים, אנחנו רואים מה עובר על השחקנים וניתן את הדעת על כך".

אגב, במחצית המשחק, כשהתוצאה הייתה עדיין 0:0, נעים לא היה רגוע ולא ממש זכר את המצב הגופני הרעוע של השחקנים, כאשר אמר להם: "אתם רוצים להתחיל לשחק? אני יודע שעכשיו תדברו איתי על עייפות וכושר הגופני, אבל צריך לנצח את המשחק הזה, לא מעניין אותי איך".

לאחר המשחק התייחס נעים למהפך שחל והציפיות שעלו: "אנשים לא האמינו בצעירים של בית"ר ופתאום בונים לנו ציפיות. מדברים על פלייאוף עליון ומקום רביעי, וזה ועושה אותי חולה. זה לא דומה בכלל לבית"ר הגדולה עם המיליונים - זה סגל צעיר עם ספסל שמורכב ברובו משחקני נוער. יהיו לנו תקופות קשות השנה, אני לא משלה את עצמי. למרות זאת אני מאמין גדול בצעירים וחושב שאם כולם יבואו בגישה הנכונה ויאמינו, השמיים הם הגבול".

יובל נעים מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא עשה הנחות לשחקנים במחצית המשחק. יובל נעים/ברני ארדוב

דן אייבינדר: "להבקיע זו ההרגשה הכי טובה בעולם"

הצוות המקצועי הזהיר את המאמן מפציעות ותוצאות לא טובות של המצב הגופני הנוכחי של השחקנים, במיוחד בשל העובדה שספסל הקבוצה קצר אין וצפויים לה עוד שני משחקים השבוע. נעים גם היה רוצה לראות את קובי מויאל משחק ביום רביעי מול מכבי נתניה בחוץ, על אף חוסר ההתלהבות של הצוות הרפואי, שסבור כי הקשר צריך עדיין לנוח ואולי לחזור רק בשבת למשחק נגד הפועל פתח תקוה.

בהיעדרו של קובי מויאל, מי שלקח פיקוד על מרכז השדה ואף התכבד בשער הניצחון הוא דן אייבינדר. "אני מאוד שמח שהבקעתי אחרי שבעונה שעברה לא יצא לי", אמר הקשר לאתר הרשמי של הקבוצה. "זאת ההרגשה הכי טובה בעולם ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות".

על הניצחון, למרות היכולת הלא משכנעת, הוסיף אייבינדר: "שלוש הנקודות נותנות לנו הרבה ביטחון. לא יודע אם זו הצהרת כוונות, אבל הוכחנו הרבה אופי, במיוחד לאחר ההפסד בבלומפילד. היה קשה מאוד מול הפועל חיפה שנלחמה".

על הנושא הכי מדובר בחדר ההלבשה בסיום – העייפות – אמר: "צריך להבין שקשה לנו בסוף המשחק בגלל שלא עשינו הכנה, אבל אנחנו נותנים מעצמנו, נלחמים עם כל מה שיש. אני מקווה שזה יביא לנו ניצחונות גם בנתניה ביום רביעי ומול הפועל פתח תקוה בשבת".

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"מקווה שתהיה לזה המשכיות". דן אייבינדר/ברני ארדוב

תורג'מן ייפגש עם אלישע לוי, ואז יוחלט על עתידו

גם אבי ריקן היה מאושר, ואמר: " המקום השני פחות חשוב אבל התחלנו דרך מסוימת ולא רצינו להרוס את זה. אחרי שהפסדנו בבלומפילד ויצאנו עם הרבה מחמאות אסור היה ללכת אחורה. לא נראינו כל כך טוב אבל השגנו את הנקודות וזה הכי חשוב. מעכשיו זה לא יהיה קל, קבוצות יודעות שבית"ר זה משהו אחר העונה. מתכוננות בהתאם ונצטרך להתמודד עם זה. עייפות? יש לנו כוחות, במיוחד אחרי ניצחונות. ניתן הכול מול נתניה בלי תירוצים".

בנוגע לחלוצה של מכבי חיפה אלון תורג'מן, הרי שהוא נכח אמש במשחק באצטדיון רמת גן. על פי אנשי בית"ר, תורג'מן אמר להם כי הוא מעוניין לקבל דקות משחק בליגת העל. היום תיערך פגישה בינו ונציגיו לבין מאמן מכבי חיפה אלישע לוי ואחריה תתקבל החלטה סופית בעניין.

ללא קשר לתורג'מן, יו"ר המועדון איציק קורנפיין עדיין ממשיך לגייס כספים בניסיונותיו להחתים את החלוץ הברזילאי ליאונרדו פאסוס. כזכור, נעים אמר כי לאחר פאסוס ייסגר הרכש בשלב זה. "זה מה שיש לנו ועם זה נצא למלחמה", אמר נעים. "נקווה שתורג'מן ופאסוס יצטרפו. זה הדבר הכי טוב שאפשר להביא בכסף שלנו".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully