וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "לפניי לא הייתה אמונה בשחקנים הצעירים"

מאמן בית"ר התייחס לניצחון השלישי: "שאחרים יקבעו אם אני עושה עבודה טובה". ברוכיאן: "80 אחוז מהנקודות בגלל הקהל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שבת) ניצחון ליגה שלישי בארבעה משחקים, עם 0:1 על הפועל חיפה. בעוד יובל נעים, שחקניו ואוהדי הקבוצה חייכו שוב, ניצן שירזי הוביל את האדומים מהכרמל להפסד רביעי בארבעה משחקים ונראה שהקבוצה שלו והוא עצמו בצרות צרורות. בבית"ר מחכים עדיין לתשובות ממכבי חיפה לגבי אלון תורג'מן, החלוץ ששיחק תחת יובל נעים בהפועל פתח תקוה אשתקד ובו חושק המאמן.

בן יוסף: "הסגל הקצר לא יהווה תירוץ"

מאמן בית"ר ירושלים יובל נעים אמר בסיום: "אני חושב שדווקא היום שיחקנו פחות טוב, אבל רוח הלחימה של השחקנים הביאה את הניצחון. יש פה סגל קצר, והרבה שחקנים רושמים הופעות בכורה. כל מי שנכנס, נלחם.

"אני בנאדם מאמין מאוד. אני גם מאמין בצעירים. בכל התקופה לפניי לא הייתה אמונה מספיקה בשחקנים הצעירים שפה. שחקנים צעירים תמיד יילחמו ויתנו את הנשמה. אין לי הרבה אפשרויות ואני יודע שיהיו עוד זמנים קשים. זה לא שאנחנו לא רוצים לצרף זרים, אין לנו איך להביא שחקנים. בית"ר זו לא הקבוצה של השנים האחרונות. אין פה תקציב.

על ההצלחה שלו בקבוצה אמר נעים: "אני בא ונותן את העבודה שלי בכל מקום. שאחרים יקבעו אם אני עושה עבודה טובה. אנחנו מחכים לתשובה ממכבי חיפה לגבי אלון תורג'מן, אני חושב שזו יכולה להיות עסקה טובה לכל הצדדים אם הוא יצטרף אלינו".

קפטן בית"ר אבירם ברוכיאן הוסיף: "אני חושב שגם כשמשחקים לא טוב, צריך לדעת לקחת את הנקודות בבית. אני שמח שניצחנו. לא בכל שנה יש הזדמנות לשחקני הבית לשחק. בכל השנים שאני בבית"ר, הקהל לא השפיע כך על הקבוצה. יש להם לפחות 80 אחוז מהנקודות שלנו.

"צריך לפרגן גם לדוד אמסלם, שהשאיר ליובל נעים קבוצה מוכנה ולא מפורקת. אני חושב שעוד מוקדם מדי כדי לקבוע מטרות. צריך לחכות לפחות סיבוב אחד ולראות. אנחנו באים לכל משחק, נלחמים ורצים ונקווה שיהיה טוב בסוף העונה".

תומר בן יוסף סיכם: "אני לא חושב שחיפה היו חלשים. במחצית הראשונה היינו עדיפים, אך סבלנו מעייפות והכי חשוב שניצחנו. יש לנו שבוע קשה עם משחק בנתניה כבר ביום רביעי ואנחנו צריכים להתאושש כמה שיותר מהר. הסגל הקצר לא יהווה תירוץ. הליגה ארוכה ונעשה הכל כדי להמשיך לנצח. יש לנו בעיה ב-25 הדקות האחרונות, אבל נשפר את זה ועם הזמן נהיה טובים יותר".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully