וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "בכדורגל, משחק אחד מחזיר את כל הביטחון"

18.9.2011 / 7:18

החלוץ חגג שער שני וניצחון ראשון בבונדסליגה: "ניצחון שייתן לנו דחיפה". שער בכורה לבן בסט: "מקווה להבקיע כמה שיותר"

שבת טובה מאוד עברה על השגרירים הישראלים בתפוצות, כאשר איתי שכטר, עדן בן בסט ושלומי ארבייטמן חגגו שערים חשובים עבור קבוצותיהם.

שכטר חגג שער שני בבונדסליגה, ב-1:3 של קייזרסלאוטרן בדרבי מול מיינץ וחגג ניצחון ראשון העונה: "זה ניצחון מאוד חשוב. השער השלי בא בדקה חשובה לקבוצה כי במחצית הראשונה הייתי פרווה ולא מספיק מורגש", אמר החלוץ לוואלה! ספורט. "אחרי השער נכנסתי למשחק, הייתי מסוכן וזה נתן לי המון ביטחון. לקחנו שלוש נקודות חשובות מאוד להמשך".

על הלחץ שהשתחרר אחרי הניצחון הראשון אמר שכטר: "ברור שלא קל לסיים חמישה משחקים בלי ניצחון, אבל בכדורגל משחק אחד מחזיר את כל הביטחון. הליגה תמשיך להיות קשה ונעשה הכל כדי להיראות טוב בהמשך. הניצחון ייתן לנו המון דחיפה להמשיך. זה היה דרבי עם אווירה של טירוף, היו פה המון אנרגיות".

שכטר התייחס גם לחברו גילי ורמוט, שישב לראשונה על הספסל: "גילי נראה טוב והוא עובד קשה באימונים. הוא עבר פציעה לא קלה, אבל אני מאמין בו. הוא ייכנס לעניינים ועוד ייתן את הטון בקבוצה בהמשך".

עדן בן בסט: "שער ראשון זו ההרגשה הכי כיפית שיש"

עדן בן בסט חגג שער בכורה במדי ברסט הצרפתית שחזרה מ-2:0 ל-2:2 ביתי עם מונפלייה. אגב, המאזן של ברסט עומד עד כה על חמש תוצאות תיקו והפסד. "שער ראשון זו ההרגשה הכי כיפית שיש", אמר עדן בן בסט. "במשחקים הקודמים הייתי קרוב להבקיע ואני שמח שזה קרה הפעם. מצפה לי עוד עבודה קשה, הליגה ארוכה ואני מקווה להבקיע כמה שיותר".

על המשחק עצמו אמר: "אנחנו מרוצים כי אחרי מחצית ראשונה לא טובה ופיגור 2:0 הלכנו על כל הקופה. אמרנו לעצמנו שאין מה להפסיד ולא משנה אם ייגמר 2:0 או 3:0. השער שלי הכניס מוטיבציה לקבוצה", המשיך בן בסט והוסיף בחיוך: "אמרתי לאחד השחקנים שבסוף נהיה אלופי התיקו. אם נמשיך להציג יכולת טובה, אין סיבה שלא ננצח במשחקים הקרובים".

צפו בשער הבכורה של עדן בן בסט בברסט

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully