וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בני סכנין: פונצ'ץ על חשבון ניבאלדו

בכורה לקרואטי מול סכנין (20:50, ספורט2), שיתפוס את מקום הברזילאי, שהציג יכולת חלשה. צ'קול, עטר ומיכה גם בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

*הנצחון האחרון של סכנין נגד מכבי תל אביב היה בעונת 2007/08 במשחק בו בלט מאור בוזגלו במדי סכנין שניצחה 2:3 את הצהובים. אף שחקן שנכלל אז בסגל מכבי תל אביב לא נשאר בקבוצה.

*בעונה שעברה ניצחו הצהובים את שני משחקי הליגה שנערכו בין הקבוצות בקלות יחסית, 0:4 בבלומפילד ו-1:3 במשחק החוץ בסכנין שהיה משחק הבכורה של מוטי איוניר כמאמן במדים הצהובים.

*טיפ לאיוניר כשהוא חושב על תמונת ההרכב למחר – האריס מדוניאנין ורוברטו קולאוטי כבשו בעונה שעברה בשני המשחקים נגד סכנין.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

יממה לאחר שחזרה מאיסטנבול, קיימה הערב (שבת) הקבוצה את האימון היחיד והמסכם לקראת משחק הבית נגד בני סכנין. "חשוב לנו מאוד לחזור ליכולת הטובה שלנו אחרי ההפסד ביום חמישי", אמר המאמן מוטי איוניר לקראת המשחק. "אנחנו רוצים לחזור לדרך בה התחלנו את העונה ולא לאבד את מה שייחד אותנו עד עכשיו, שילוב בין כדורגל טוב וקבוצה נחושה", הוסיף איוניר.

הקשר הפצוע משה לוגסי טרם החלים מהפגיעה בשריר השוק ולא יכלל בסגל, כאשר גם יואב זיו יקבל מנוחה ולא יתלבש. איוניר צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב וזאת כדי לחלק את העומס בין השחקנים, בשל העובדה שלקבוצה מצפים שלושה משחקי ליגה בשמונת הימים הקרובים. הבלם הברזילאי ניבאלדו, שהיה חלש מאוד בתבוסה לבשיקטאש באיסטנבול, יאבד את מקומו בהרכב ומי שיפתח במקומו שחקן הרכש הקרואטי רוברט פונצ'ץ שצפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הצהובים.

פונצ'ץ יפתח כבלם לצידו של סאבו פאביצ'ביץ', כשעומר ורד ורחמים צ'קול צפויים לפתוח בעמדות המגנים. בעקבות חסרונו של משה לוגסי הפצוע, יפתח האריס מדוניאנין בקישור האחורי לצידו של רפי דהן, כאשר רועי קהת שכבש באיסטנבול ודור מיכה ישלימו את רביעיית הקישור. בחלק הקידמי נראה כי אלירן עטר ומוסא קונאטה יקבלו עדיפות וישתפו פעולה בחוד. כ-100 אוהדים נכחו הערב באימון ובמועדון צופים שלמרות התבוסה לבשיקטאש ביום חמישי, בלומפילד יהיה מחר כמעט מלא. הבעלים מיטש גולדהאר ששב ארצה יחד עם הקבוצה יהיה נוכח במשחק.

בני סכנין:

למרות הורדת שתי הנקודות על ידי בית הדין של התאחדות השבוע בשל פרשת החוזה הכפול עם נסטיה צ'ה, בסכנין מאוד מרוצים מפתיחת העונה והיכולת התקפית של הקבוצה. בשל כך, ולמרות המפגש מול מובילת הטבלה, בקבוצה אין כוונה לערוך שינויים מההרכב שניצח בשבוע שעבר את רמת השרון. המשמעות היא שג'ואל דמאו ופיטר אמבמבה ימשיכו לקבל את הקרדיט בהרכב. מחר תגיש סכנין את הערעור על החלטת בית הדין ובקבוצה מאמינים מאוד כי הערעור יתקבל ושתי הנקודות שהופחתו מקופתה יוחזרו לה. בקבוצה מקווים כי השחרור הבינלאומי של החלוץ אריק גאו יגיע והוא יוכל להיות כבר השבוע חלק מהסגל של סכנין בליגה.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: רוברטו פונצ'ץ

לראשונה מאז הובא לקבוצה, צפוי פונצ'ץ לפתוח בעמדת הבלם בהרכב הצהובים. הקרואטי הצעיר נכנס כמחליף בתבוסה לבשיקטאש ביום חמישי, אולם קשה היה להתרשם מיכולתו. במכבי אומרים שמדובר בשחקן ורסטילי, עם המון פוטנציאל שיכול לשחק במגוון תפקידים בחלק האחורי. מחר מול הקהל הביתי בבלומפילד, הוא ינסה להפגין שמץ מהיכולת שהביאה אותו עד הרכב הנבחרת הצעירה של קרואטיה.

בני סכנין: מהראן ראדי

מאז תחילת הליגה עושה ראדי חיל בסכנין וכבר כבש ארבעה שערים, אולם מחר תצא סכנין למבחן כוח ראשון רציני של הקבוצה וללא יכולת מצוינת של הקשר קשה לראות איך סכנין חוזרת מהמשחק מול מכבי עם נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, רוברטו פונצ'ץ, סאבו פאביצ'ביץ', רחמים צ'קול, רפי דהן, האריס מדוניאנין, רועי קהת, דור מיכה, מוסא קונאטה, אלירן עטר.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה, עלא אבו סלאח, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully