וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גורקה: "אני מאמין שנעשה עונה טובה"

17.9.2011 / 21:59

מכבי חיפה פתחה רשמית את אימוניה, המאמן אופטימי: "רואים את הפוטנציאל פה". כ-200 אוהדים פרצו לפרקט בסיום האימון

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

מכבי חיפה קיימה הערב (שבת) את אימון הבכורה הרשמי שלה בבית מכבי שעל הכרמל, לאור העובדה שהאולם בנשר, בו תארח גם העונה הקבוצה את משחקיה, נמצא בשיפוצים ויחזור לפעילות רק במהלך השבוע הבא. המאמן מיקי גורקה, שלא כמנהג שאר מאמני ליגת העל באירועים מסוג זה, החליט לקיים אימון רגיל סגור לקהל, ורק בסיומו איפשר לקהל להכנס לאימון. כ-200 אוהדים פרצו לפרקט כשהמתאזרח של הקבוצה סילבן לנדסברג נישא על כתפי אחד האוהדים, שלא החזיקו כראוי והפילו אל הפרקט.

חיפה קיימה בשבוע שעבר שני משחקי אימון, מול מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון, והפסידה בשניהם, ובשבוע הבא תקיים שלושה משחקי אימון נוספים. משחק האימון הראשון יתקיים מול קבוצת אולם הגרמנית, שמגיעה לארץ לסבב משחקים ובסגלה נמצא אייזיאה סוואן, ששיחק בשנים האחרונות בגלבוע/גליל וראשון לציון, וגם הסנטר הענק ג'ון בראיינט, אחד השחקנים הטובים בגרמניה. ביום רביעי תפגוש חיפה במשחק אימון את הפועל ירושלים באולם בכפר בלום ויומיים לאחר מכן תשחק משחק נוסף בכפר בלום מול מ.כ הבקעה, אותה מאמן אבי אשכנזי, מאמנה לשעבר של הירוקים.

מאמן חיפה מיקי גורקה אמר בסיום האימון: "אנו בתחילת תקופת האימונים. רואים את הפוטנציאל פה, ויש לא מעט עבודה לחבר את השחקנים וללמד אותם לשחק ביחד. אני שמח שבאה הערב כמות יפה של אנשים לאימון, זה מראה שיש סקרנות והתלהבות ואני מאמין שנעשה עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully