וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'יו סקאריולו: "אנחנו יכולים להיכנס להיסטוריה"

מאמן נבחרת ספרד יודע שניצחון על צרפת (א', ספורט2, 21:00) ותואר שני ברציפות יהפכו אותם לאחת מהגדולות אי פעם

שבוע אחרי שספרד הביסה את צרפת בשלב הבתים השני של היורובאסקט 69:96, ייפגשו שתי הנבחרות מחר (ראשון, ספורט2, 21:00) במשחק הגמר של הטורניר, כשהפעם צפוי להיות משחק שונה לגמרי.

"אנחנו רוצים לשחק נגד הכי טובים, כדי להוכיח שאנחנו הכי טובים", אמר הסנטר הספרדי פאו גאסול, שקלע בטורניר עד כה 20.4 נקודות בממוצע למשחק (ולקח גם 8.4 ריבאונדים בממוצע למשחק), והוסיף: "אם נשחק באותה רמה כמו שהצגנו ברבע הגמר ובחצי הגמר, אין לנו מה לדאוג".

אלופת אירופה הנוכחית מגיעה לגמר אחרי ניצחון במשחק הקודם על הפתעת הטורניר מקדוניה, והמאמן האיטלקי של הספרדים, סרג'יו סקאריולו, לא רוצה לוותר על התואר בו זכה בפולין ב-2009: "זכייה בשני תארים רצופים, זה אתגר קשה מאוד. אם נעשה את זה, אנחנו ניכנס להיסטוריה".

טוני פארקר, ג'ואקים נואה ומיקאל ג'לאבל, שלושה מהשחקנים הטובים ביותר של הצרפתים, לא שותפו במשחק ביום ראשון האחרון מול הספרדים, והם בוודאי יעשו שינוי בגמר: "הם קיבלו מנוחה, והם היו צריכים אותה להמשך המשחקים", הסביר וינסנט קולט, המאמן הצרפתי.

המאמן קולט יודע גם במי להתמקד במשחק: "טוני פארקר (21.7 נקודות בממוצע למשחק) הוא מנהל המשחק שלנו, ומהצד השני יש את חואן קרלוס נבארו (17.9 נקודות בממוצע) שהוא גם שחקן נהדר. שניהם מהשחקנים הכי טובים באירופה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully