וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: רמת השרון ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע

האורחת מרמת השרון ניצחה בוסרמיל בזכות שתי הברקות של תומר סוויסה והוסיפה ללחץ על ניר קלינגר, שעדיין ללא נקודות

הרבה מילים נשפכו בימים האחרונים על קבוצתה של אלונה ברקת, הפועל באר שבע. אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון וללא נקודות, אירחה הערב (שבת) הקבוצה מבירת הנגב את העולה החדשה מרמת השרון, כשניר קלינגר יודע שהוא תחת זכוכית מגדלת. המארחים עוד עלו ליתרון משער של יוסף אבו לאבן בדקה ה-31, אבל ראו את האורחים הופכים את הפיגור הזה לניצחון גדול עם שלושה שערים של תומר סוויסה (39 ו-81) וברוך דגו (87). הפועל באר שבע עדיין ללא נקודות העונה וכעת נראה אילו זעזועים יתרחשו בקבוצה.

הפועל באר שבע הגיעה למשחק הביתי כשהיא תחת ביקרות רבה וללא נקודות אחרי שלושה מחזורים. הלחצים החלו לעלות וגם ניר קלינגר התחיל להרגיש את המתח. בנוסף, הקבוצה עלתה למשחק ללא עידו אקסברד המורחק וללא עודד גביש ולאריה קינגסטון שהתעמתו ביניהם באימון. רמת השרון, מצידה, הגיעה למשחק הזה כאנדרדוג ותחת לחץ פנימי משלה, כשהקבוצה של מומי זפרן לא הצליחה להשיג נקודות גם כן.

המצב נראה טוב עבור באר שבע בתחילת המשחק, כשאבו לאבן (31) העלה את המקומיים ליתרון, שהחזיק מעמד שמונה דקות לפני שסוויסה השווה ישירות מנקודת הקרן (39). למחצית השנייה עלו שחקני באר שבע כשהם בטירוף, והטירוף הזה עלה להם ביוקר - עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה נותרה באר שבע בעשרה שחקנים, לאחר שמוטי מלכה צלל ברחבה וראה את הצהוב השני.

ניר קלינגר בחר שלא ללכת אחורה ולהגן, אך שילם את המחיר בדקות הסיום. בדקה ה-81 היה זה אלן מסודי שהעביר כדור מצוין לסוויסה, שכבש את השני שלו, ושלוש דקות לסיום המשחק הכניע ברוך דגו, שעלה מהספסל, את צבאי ובאר שבע. 1:3 מפתיע בסיום המשחק. ניצחון בכורה ונקודות ראשונות לרמת השרון בליגת העל.

לדף המשחק

מהלך המשחק

דקה 10: מוטי מלכה שלח כדור לסיראז' נאסר, שבעט מעל השער.

דקה 31: גול! יוסף אבו לאבן קיבל כדור ברחה, עקף את גל ניר וגילגל פנימה. 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 39: גול! תומר סוויסה הגביה כדור קרן, צבאי הדף את הכדור פנימה. 1:1.

דקה 42: תומר סוויסה הגביה עוד כדור קרן, עמיר נוסבאום נגח החוצה.

דקה 54: אדום! מוטי מלכה ראה את הצהוב השני אחרי התחזות ברחבה והשאיר את באר שבע בעשרה שחקנים.

דקה 65: דובב גבאי קיבל כדור מצבאי, בעט חזק אך גל ניר הדף.

דקה 82: גול! אלן מסודי עם כדור נהדר לתומר סוויסה שכבש את השני שלו. 1:2 לעירוני רמת השרון.

דקה: 87: גול! ברוך דגו בבעיטה חופשית הכניע את צבאי. 1:3 לעירוני רמת השרון.

הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאי, אבי יחיאל, וויליאם סוארס, שמעון הרוש (אופיר דוידזאדה 56), ריאן אדלי, אביתר אילוז, יוסי שבחון, סיראז' נאסר (לוטם זינו 75), מוטי מלכה, אמג'ד סלימאן (דובב גבאי 56), יוסף אבו לאבן.

רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, גל בראל, יוסי אופיר, משה אבוטבול (ברוך דגו 62), אלן מסודי, תומר סוויסה (אבי סופר 87), רומולו (אוסקר גררו 65).

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully