וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ראיין זינגלרסן נחת בארץ

המאמן הדני, שמועמד לפרויקט סגל הזהב, התארח במשחק אימון. יו"ר האיגוד: "מאמין שהוא האיש הנכון במקום הנכון"

המאמן הדני ראיין זינגלרסן, שמועמד לעמוד בראש פרויקט סגל הזהב של נבחרת ישראל בכדוריד, נחת אמש (שישי) בארץ והספיק להתארח במשחק האימון שהפגיש את שתי התל אביביות (23:24 למכבי על אס"א). לאחר מכן הוא הצטרף לארוחת ערב שבת בביתו של יושב ראש האיגוד דורון שמחי.

המאמן בן ה-48 שעבד עם הנבחרת הצעירה של דנמרק, הדריך במסלנגן מהבונדסליגה הגרמנית לפני שנה, ובמספר מועדונים מובילים בליגה הדנית והאוסטרית, לגברים ולנשים. הוא מקיים שיחות עבודה בהם יפרוש את משנתו ותוכניותיו ויבדוק מצידו את התנאים העומדים לרשותו להצלחת הפרויקט.

"הוא נפגש אתמול עם ראשי הוועדה המקצועית של האיגוד, והיום בבוקר הוא נפגש עם נציגי הספורט ההישגי בוועד האולימפי שהם המממנים של כל המהלך. הערב הוא ייפגש עם ראשי ועדת הכספים באיגוד כדי לדון בתנאים הכספיים", סיפר יושב ראש האיגוד דורון שמחי. "ההתרשמות שלי היא שיש לו ידע עצום. הוא הדריך בנבחרת צעירה במסגרת אליפות עולם, הדריך קבוצה בבונדסליגה, והגישה שלו מושתתת על אסכולת הכדוריד הדני לקידום צעירים. הדנים פיתחו תוכנית אימון לפני עשור, והם קידמו את הכדוריד בצורה מדהימה לאחר מכן. הוא אחד שגדל על ברכי התוכניות והיה שותף לביצוע שלהם. אני מאמין שהוא האיש הנכון במקום הנכון כדי לקדם את הכדוריד הישראלי".

שמחי העריך כי זינגלרסן יחתום: "אנחנו מקווים שהלילה נסגור איתו את כל התנאים הכספיים כי הוא מאמן ראוי מאוד למשימה. ההערכה הראשונית היא שאם הכל ייחתם אז הוא יחל לעבוד מחודש דצמבר הקרוב, כי יש לו סעיף יציאה מהקבוצה שבה הוא חתום כרגע בהתראה של חודשיים מראש. בשלב הראשון הוא יעבוד עם סגל הזהב והעתודה, כשבמקביל שלמה הופמן ימשיך עם הנבחרת. אחרי עונה הוא ייקח פיקוד על כל המערכת של הנבחרות".

שמחי שנכח אמש גם בדרבי התל אביבי סיפר: "מאוד נהניתי ורואים ששתי התל אביביות הולכות להיות פאקטור מאוד משמעותי במאבק על כל התארים. רחובות ניצחה אתמול את הרצליה וכפי שאני מתרשם מההכנות של יתר הקבוצות והזרים שהגיעו לכאן הקיץ, נראה שליגת ווינר הולכת להיות תחרותית מאוד והרמה והעניין בכדוריד ימשיכו לעלות".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully