וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: אירלנד הדהימה את אוסטרליה באליפות העולם

הוואלאביס הפסידו 15:6 לאירים המפתיעים, במשחק בו לא נכבש אף טריי. דרום אפריקה דרסה 3:49 את פיג'י

סנסציה גדולה נרשמה היום (שבת) במסגרת בית ג' של אליפות העולם בראגבי, הנערכת בניו זילנד. אוסטרליה, אחת הנבחרות הטובות בעולם, שנחשבת בעיני רבים כמועמדת להגיע רחוק מאוד באליפות הזו ואולי אף לזכות בגביע, הופתעה והפסידה 15:6 לנבחרת אירלנד.

המשחק, שנערך באצטדיון המרכזי של האליפות, אדן פארק שבאוקלנד, לא התעלה לרמה גבוהה והיה השני בתוך מספר ימים בו לא נכבש אף טריי. ארבעה פנדלים, שניים מרגלי רונאן או'גרה ושניים מרגלי ג'ונתן סקסטון, שהוסיף גם בעיטת דרופ מוצלחת, סייעו לאירלנד לשבור שיוויון 6:6 בהפסקה ולחולל את ההפתעה. חטיפה גדולה של טומי בואו בסיום חתמה את שאיפות הקאמבק של האוסטרלים. ששת הנקודות של הוואלאביס, שהגיעו משני פנדלים מוצלחים של ג'יימס או'קונור, מהווים את כמות הנקודות הנמוכה ביותר שלהם בתולדות אליפות העולם. זה היה הפסדם השני בלבד בשלבי הבתים של אליפות העולם לדורותיה.

בעקבות ניצחונה השני בטורניר, אירלנד מטפסת למקום הראשון בבית ותפגוש את רוסיה במשחק הבא. אוסטרליה תחפש להתאושש על חשבון ארצות הברית, כשהמשמעות הגדולה של ההפסד היום היא, שכעת אוסטרליה עלולה לפגוש את דרום אפריקה כבר ברבע הגמר. בהחלט לא מה שהוואלאביס תיכננו.

במשחקים נוספים שנערכו היום, חגגה ארגנטינה עם 8:43 על הראש של רומניה. הפומאס נראו הרבה יותר טוב מאשר בהפסד לאנגליה וכבשו שישה טריים. דרום אפריקה, עוד אחת מהנבחרות הבולטות בטורניר, לא התקשתה להביס 3:49 את פיג'י המסכנה, אפ על פי שנאלצה להסתדר ללא הכוכב שלה, בריאן הבאנה הפצוע. הספרינגבוקס, שגירדו ניצחון על ווילס במחזור הראשון, נראו מצוין וגם הם סגרו את המשחק עם שישה טריים, שהובקעו על ידי שישה שחקנים שונים.

מחר תפגוש אנגליה המעוררת עניין את גאורגיה הקשוחה והמשתפרת. צרפת תנסה להמשיך את הפתיחה החיובית ותתמודד מול קנדה, שהפתיעה את טונגה במשחק הקודם. במשחק נוסף תנסה ווילס להשיג ניצחון ראשון באליפות כשתשחק מול סמואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully