וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "בטוח שהשנה הדברים ישתנו"

כוכב ריאל מדריד משוכנע שהשנה הקבוצה שלו תפתיע: "מועדון כמו שלנו לא יכול לבזבז כל כך הרבה זמן בלי תואר חשוב"

מה מידת ההשפעה של ז'וזה מוריניו על ריאל מדריד והאם סוף סוף הבלאנקוס יזכו באליפות? אם שואלים את כריסטיאנו רונאלדו, הסיכויים לכך הם טובים ולמאמן המעוטר יש השפעה מכריעה על הקבוצה שלו. בראיון שנערך עם הכוכב ב-TVI סיפר רונאלדו על העבודה המשותפת עם מוריניו.

"אנחנו חזקים יותר עם ז'וזה מוריניו, אין שום ספק בזה", אמר. "הוא המאמן, הרזומה שלו מדבר בפני עצמו. בכל מקום שבו הוא היה, הוא זכה בתארים. אני שמח מאוד לעבוד איתו. הוא מאמן טוב, אחד הטובים בעולם והדבר שאני רוצה הכי הרבה הוא לזכות בתארים עם מוריניו".

רונאלדו נשאל על הבצורת של ריאל מדריד, ומבהיר: "ריאל מדריד הוא המועדון העשיר ביותר בעולם, המועדון שזכה הכי הרבה פעמים בליגת האלופות. לכן אנחנו יודעים שהרמה היא גבוהה יותר ואנחנו מרגישים את הלחץ כשאנחנו מסתובבים ברחובות. מועדון כמו ריאל מדריד לא יכול לבזבז כל כך הרבה זמן מבלי לזכות בתואר חשוב כמו ליגת האלופות או האליפות".

החלוץ משוכנע שהשנה הדברים ייראו אחרת: "אני בטוח שהדברים ישתנו השנה. אנחנו במסלול, התחלנו טוב את העונה, ועכשיו נראה מה יזמן לנו העתיד". לגבי עתידו והאפשרות שיעבור לרוסיה, למשל, אמר: "אם אני אחליף מועדון, ברצלונה היא אפשרות רחוקה מאוד. יש עוד דלתות שהן קרובות יותר להיפתח. למרות הכל, אני מאוד שמח כרגע. כמו שאמרתי כבר, אם הייתי יכול לחתום על חוזה בריאל מדריד עד סוף חיי, הייתי עושה את זה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully