וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן בלייק: "ידעתי שאני יכול לעשות משהו מטורף"

הג'מייקני שקבע את התוצאה השנייה בהיסטוריה ב-200 מטר: "רצתי כמו חיה". יוסאין בולט מרגיע: "אני עדיין מספר 1"

חשבנו שכבר ראינו הכל, חשבנו שגם לא נראה משהו יוצא דופן עד המשחקים האולימפיים בלונדון 2012, אבל יוהאן בלייק הוכיח אתמול (שישי) שאפשר גם אחרת. האצן הג'מייקני, שעושה את כל הדרך בעקבות יוסאין בולט הגדול, רשם את התוצאה השנייה בהיסטוריה ב-200 מטר במסגרת תחרות הדיימונד ליג בבריסל אחרי שעצר את השעון על 19.26 שניות, בסך הכל שבע מאיות יותר משיא העולם של בולט שנקבע בברלין ב-2009.

"ידעתי שאני יכול לעשות משהו מטורף", אמר בלייק, שדווקא לא פתח טוב את הריצה, אבל הדהירה שלו בסיום עשתה את העבודה. "אם להיות כנים, הייתי מופתע כשראיתי את השעון בקו הסיום". לשאלה מיהו האצן המהיר בעולם, השיב אלוף העולם ב-100 מטר: "טוב, הוא עדיין מספר 1", אמר על יוסאין בולט. "ב-200 מטר הייתי אומר שכן, אני מספר 1". על הריצה עצמה הוסיף: "ציפיתי לרוץ מהר, אבל לא עד כדי כך מהר. 40 המטרים האחרונים היו מטורפים, אבל אני כמו חיה כשזה קורה. אני תופס שליטה על הריצה. מחסום ה-19 שניות זה לא משהו שאי אפשר להתגבר עליו".

בולט עצמו התחרה בבריסל ב-100 מטר וגם הוא עשה חיל כשקבע את תוצאת השנה: 9.76 שניות. "אתם צריכים להבין, עשיתי דברים נהדרים", אמר בולט, שמתחיל להפנים שבשנה הבאה תהיה לו תחרות קשה. "יוהאן הגיע, הוא הולך להיות אתלט נהדר, אבל אני לא פוחד מאף אחד. אני עדיין מספר 1. הוא צריך לנצח אותי כמה פעמים לפני שאני אצטרך להיות מודאג. יש לו עדיין דרך ארוכה לעבור. 2012 הולכת להיות שנה מעניינת".

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully