וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ועכשיו הלחץ עובר לרם וארליך

16.9.2011 / 23:18

אחרי הניצחון הסנסציוני של ויינטרוב, הצמד הישראלי ינסה להתגבר על נסטור הוותיק ופוספיסיל (ש', 15:00, 5, 5HD)

נבחרת הדייויס של ישראל האמינה שהיא תגיע ליום השני של ההתמודדות מול קנדה עם נקודה אחת. זה אכן קרה אחרי שדודי סלע הפסיד לואשק פוספיסיל (124 בעולם), אבל ההמשך המתוק היה שייך לאמיר ויינטרוב, שביום הולדתו ה-25 חגג ניצחון ענק וסנסציוני על מילוש ראוניץ' החזק 7:5, 5:7, 3:6, 1:6. כעת ינסה הצמד הישראלי אנדי רם ויוני ארליך מחר (15:00, שידור ישיר בספורט 5 ו-5HD) להשיג נקודה חשובה נוספת שתקרב את הנבחרת אל הבית העליון. רם וארליך צפויים לפגוש את דניאל נסטור ופוספיסיל, אם כי הקפטן הקנדי עשוי לשנות את השיבוץ שלו סמוך לתחילת המשחק.

רם וארליך המנוסים כל כך מתייצבים למפגש הדייויס במומנטום לא רע בכלל. השניים נעצרו אמנם כבר בסיבוב השני באליפות ארצות הברית הפתוחה, אבל עוד לפני כן הם זכו יחד בטורניר ווינסטון סיילם בזכות ארבעה ניצחונות שהושגו בשתי מערכות בכל משחק. השניים סוחבים איתם ניסיון עשיר מהדייויס, כשרם מחזיק במאזן של 8:15 במשחקי הזוגות במפעל, בעוד אצל ארליך המאזן הוא 5:15. ההופעה האחרונה שלהם יחד בנבחרת הביאה גם את הניצחון שהעלה את ישראל לשלב הפלייאוף אחרי ניצחון על הצמד הפולני בארבע מערכות.

מי שינסו לחזור בגדול אל המפגש הם הצמד הקנדי דניאל נסטור, שאמור לשתף פעולה עם פוספיסיל. נסטור נחשב לאחד משחקני הזוגות הטובים בעולם ומדורג חמישי. הקנדי שחגג לאחרונה יום הולדת 39 משתף פעולה מתחילת השנה עם מקס מירני, ולמרות ההדחה בפלאשינג מדו בסיבוב השני, הוא סוחב איתו זכייה ברולאן גארוס האחרון. פוספיסיל שיגיע כמובן עייף אחרי חמש המערכות המתישות מול סלע שיתף פעולה עם נסטור במפגש האחרון של הקנדים נגד אקוודור, כשאז המשחק הסתיים עם ניצחון בשלוש מערכות. מאזן משחקי הזוגות של פוספיסיל בדייויס הוא 0:2, בעוד שזה של נסטור הוא פשוט מאזן אימה: 4:28.

לקראת המפגש הצפוי, אמר הקפטן אייל רן: "אנדי ויוני משחקים טוב. לא מזמן הם זכו בווינסטון סיילם. הם התאמנו במשך כל השבוע בצורה טובה, והם רוצים להראות את הטניס הטוב שלהם. אנחנו בנבחרת צריכים להתרכז בעצמנו ולא לחשוב על הקנדים, ואני סומך על אנדי ויוני כי הם כבר היו במעמדים האלה".

סנסציה: אמיר ויינטרוב ניצח את מילוש ראוניץ'

צפו בדודי סלע מפסיד את הנקודה הראשונה

דודי סלע: "כבר חודש שאני לא משחק טוב"

טניס בוואלה! ספורט

כל הדיווחים ממפגש הדייויס מול קנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully