וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: הפועל חולון הביסה את אליצור יבנה 54:79

דן שמיר ושחקניו לא התקשו מול הקבוצה מהלאומית. רון לואיס בלט עם 17. נתניה הפסידה להמופארם 85:75, 21 לאוסברי

הפועל חולון פתחה היום (שישי) את משחקי האימון שלה לקראת העונה הקרובה כשגברה על אליצור יבנה מהלאומית 54:79. בסיום המשחק פרצו כ-500 אוהדי חולון לפרקט וחגגו עם השחקנים, לאחר שבמהלך השבוע הושג פיוס בין האוהדים להנהלת הקבוצה. פיני גרשון, שהגיע במהלך הפגרה לקבוצה, ישב על ספסל קרוב לספסל הקבוצה לצידו של המנכ"ל מוטי דניאל וחברי ההנהלה ולא התערב בניהול המשחק. חולון תמשיך את משחקי האימון כשתפגוש ביום שני את גלבוע/גליל בטורניר בנדל.

חולון, שחסרה במשחק את דן גרונפלד ושלומי הרוש הפצועים, פתחה מעט מהוסס, אך ברחה לקראת סוף הרבע הראשון ל-13:27. גם הרבע השני של חולון התחיל לא טוב, אך רון לואיס שהיה מצוין במחצית הראשונה דאג לשמור את קבוצתו עם פער מבטיח כשבמחצית מוליכה חולון 25:44. יבנה, בעיקר בזכות אלעד הופמן, חזרה עד לפיגור 12 במהלך הרבע השלישי, אך חולון רצה 0:12 וירדה בסוף הרבע ל-37:61. ברבע האחרון הראה בראיינט דאנסטון מעט ממה שהראה בעונה שעברה בבני השרון והוביל את חולון לניצחון 54:79.

קלעו להפועל חולון: רון לואיס 17, טזמין מיטשל 14, בראיינט דאנסטון 12, פטריק סאליבן 9, שון דניאל 8, מורן רוט ואלכס צ'רנוביץ' 7 כל אחד, עודד שעשוע 5. בלטו באליצור יבנה: אלעד הופמן 17, דריילון ברנס 11, חן בן אליהו ודילון סניד 6 כל אחד.

מאמן הפועל חולון דן שמיר אמר בסיום המשחק: "אני פה שבוע וקצת, מטבע הדברים יש עוד הרבה עבודה. יש לנו קבוצה שלא תעשה הכי הרבה הייליטס במשחק, אבל קבוצה שתעבוד קשה, כולם נלחמים. אנחנו צריכים לעבוד ואני מקווה שיהיה לנו מה למכור לאוהדים חשוב לשחק משחקי אימון, יש הרבה דברים לתקן. הקהל פה מדהים, כל מי שבא לפה יודע שזה מקום מרגש לבוא אליו. מאוד מרגש לבוא לאמן פה, לא כל מקום יכול להביא את האנשים שבאו לפה. זה רק בגלל האווירה המיוחדת שיש פה, ואני מקווה שזה יהיה שווה כמה נקודות וכמה ניצחונות בליגה".

ברק נתניה הפסידה להמופארם 85:75

ברק נתניה, השוהה ביוז'ני לרגל טורניר הכנה לפתיחת העונה, הפסידה הערב לסגנית אלופת סרביה המופארם ורסאץ' 85:75. הקבוצה של דני פרנקו, שעדיין מחפשת שחקן גבוה שישלים את הסגל לקראת העונה הבאה, התקשתה מאוד מול משחק הפנים של הקבוצה הסרבית והפסידה 46:29 בריבאונדים. במחצית עוד הצליחו שחקני נתניה להשאר בתמונה, בעיקר בזכות משחק מצוין של בריאן אוסברי וג'רום רנדל ופיגור 43:36.

בשורות נתניה בלט בריאן אוסברי עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים כשגם רנדל קולע 21 נקודות ומוסיף 6 אסיסטים. יהוא אורלנד ואדריאן בנקס הוסיפו 9 נקודות כל אחד. בשורות המופארם בלט מרקו סוטלו עם 19 נקודות.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully