וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי נתניה: רוצים להתחיל לטפס

שתי הקבוצות מביטות למעלה. אלמדון צפוי לפתוח בשער המארחת, ליאור ראובן יערוך בכורה אצל עטר (ש', 19:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בעונה שעברה הקבוצות דיברו ברביעיות: נתניה ניצחה 1:4 בגביע המדינה בעוד שהזהובים ניצחו 2:4 במסגרת גביע הטוטו והוסיפו עוד ניצחון גדול של 0:4 בסיום הפלייאוף העליון.

* הפעם האחרונה שבה ניצחה נתניה בחוץ את בני יהודה היתה בעונת 2007/08. שערים של יחיאל צגאי וטל מעבי העניקו לנתניה ניצחון של 1:2 על הזהובים שלזכותם כבש אימורו לוקמן. מאמן בני יהודה דאז ניצן שירזי התפטר לאחר אותו משחק. המגן איציק עזוז הוא השחקן היחיד שהיה שותף לאותו הפסד וישחק גם מחר בהרכב הזהובים.

* 98 משחקי ליגה נערכו בין הקבוצות עד כה. מאזנה של בני יהודה עומד על 28 נצחונות ו-33 הפסדים. 36 משחקים הסתיימו ללא הכרעה. הנתון המעניין יותר הוא יחס השערים שעומד על 111:112 לזכות הזהובים במשחקים אלו.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הזהובים מגיעים במומנטום טוב, אחרי ניצחון החוץ 0:2 נגד הפועל חיפה במחזור שעבר. השוער הפצוע דלה איינוגבה שסובל מקרע חלקי במפשעה ייעדר, אם כי בקבוצה אומרים שקצב החלמתו מהיר מהצפוי ובמקום היעדרות של חודש כפי שצפו בתחילה, עשוי איינוגבה לחזור כבר בתוך שבוע לאימונים מלאים. גם שוער המשנה תום אלמדון החסיר השבוע אימונים רבים בשל מחלה אולם הוא נטל חלק באימון המסכם שנערך היום והוא צפוי לפתוח בין הקורות. שוער הנוער איתמר ישראלי הועמד בכוננות וייכלל בסגל. הבלם אביב חדד והקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ' עדין פצועים ויחמיצו את המשחק.

המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לערוך שינוי אחד בקישור כאשר חסן אבו זייד שנכנס כמחליף נגד הפועל חיפה והיה טוב, יפתח מחר בהרכב על חשבונו של שלו מנשה. אבו זייד יתופקד בקישור האחורי לצידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס ועוז ראלי יוסט לעמדת הקיצוני באגף ימין. פיני בלילי יפתח באגף שמאל, כאשר פדרו גלבאן ודינו אנדלובו ישלימו את ההרכב בחלק הקידמי. הנהלת המועדון הוציאה למכירה 300 כרטיסים במחיר של 10 שקלים לנשים וילדים.

מכבי נתניה:

אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה, במכבי נתניה מעוניינים כבר מחר לחזור למסלול הניצחונות. אם מסתכלים על הסטטיסטיקה, זה עשוי לא להיות פשוט שכן הקבוצה של ראובן עטר לא ניצחה את בני יהודה במשחק חוץ שלוש שנים וחצי. המגן ליאור ראובן צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו לאחר שהגיע כמחליף לאוראל דגני שעזב למכבי חיפה, על חשבון עדי נמני שישוב לספסל המחליפים. טובראנו פינאס שפתח בקישור במחזור הקודם יוסט לעמדת המגן השמאלי ואילו עומרי בן הרוש ולאוניד קרופניק יתפקדו כבלמים, מה שאומר שהבלם מריאנו קאפורלה יירד לספסל, ובמקומו בקישור יעלה מתן בלסטרה. עטר הקרין קטעי וידאו של בני יהודה לשחקניו ושם דגש בעיקר על פדרו גלבאן, תוך שהוא מבקש לשמור אותו קרוב ולא לתת לו חופש פעולה. אחמד סבע עשוי לחזור מחר לסגל לאחר שמחלים מפציעה

יעמדו למבחן

בני יהודה: דינו אנדלובו

אנדלובו הובא לקבוצה לפני מספר שבועות אך טרם הציג יכולת משכנעת. הדרום אפריקני יצטרך לתרום הרבה יותר בכל הנוגע לבישולים והבקעות וכאשר הוא משחק לצידם של גלבאן הכל יכול ובלילי הפעלתן, הוא בהחלט צריך לספק את הסחורה.

מכבי נתניה: ליאור ראובן

המגן שחתם השבוע בנתניה יערוך מחר את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. עטר התלבט בינו לבין זר נוסף שנבחן אך בחר בראובן ומחר ייאלץ המגן להוכיח למאמן כי הבחירה בו היתה נכונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

בני יהודה: תום אלמדון (איתמר ישראלי), איציק עזוז, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, פדרו גלבאן, פיני בלילי, דינו אנדלובו.

מכבי נתניה: אלכס מרטינוביץ', ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, מתן בלסטרה, ניר נחום, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת.

בני יהודה בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully