וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מ.ס אשדוד: עכשיו זה קרב נגד הסטטיסטיקה

אחרי הניצחונות על מכבי חיפה ועירוני רמת השרון, תנסה מ.ס אשדוד לנצח בפעם הראשונה באצטדיון הצפוני (שבת, 19:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* אשדוד לא מצליחה לנצח במגרש בקרית שמונה. מאזנה בחמש השנים האחרונות אינו מחמיא ועומד על שלושה הפסדים ותיקו אחד באצטדיון הצפוני בכל המסגרות.

* מ.ס אשדוד ניצחה משחק חוץ אחד בליגת העל בכל שנת 2011 - 1:2 על הפועל רמת גן בחודש אפריל. מלבד אותו משחק, יש לה שבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

* ששת משחקי הליגה האחרונים של קרית שמונה באצטדיונה הביתי הוכרעו. התיקו האחרון של הקריה בבית היה 2:2 עם הפועל עכו בחודש פברואר.

+המפגש האחרון בין קרית שמונה לאשדוד הסתיים בניצחון 0:3 לקבוצה הצפונית. עדי אלישע, תומר סוויסה ואופיר חמו כבשו. מבין הכובשים רק אלישע נותר בקבוצה.



מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

אחרי שני משחקי ליגה בהם השיגו נקודה אחת בלבד, מפלס הלחץ בעירוני קרית שמונה עלה השבוע ביחד עם אסיפה קשה של רן בן שמעון. לקראת המפגש נגד אשדוד אמרו בקבוצה: "אוי ואבוי אם לא ננצח את אשדוד", והם מתכוונים לכל מילה. אך על אף הלחץ ולמרות העובדה כי בקרית שמונה יודעים שאשדוד באה עם רוח גבית של שני ניצחונות, קרית שמונה תבוא להילחם בכל הכוח כדי לשוב למסלול. המאמן הזהיר את שחקניו מדוד רביבו וביקש לא לאפשר לו חופש פעולה. עדי אלישע שקיבל את הקרדיט בשבוע שעבר והחזיר למאמנו עם שער, צפוי להמשיך בהרכב. רביד גזל צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב במקום וויליאם נג'ובו הפצוע. יובל אבידור ימתין להזדמנות שלו על הספסל לאחר שאיבד את מקומו בהרכב.


מ.ס אשדוד:

באשדוד מעודדים מאוד מהשבוע האחרון בו צברה הקבוצה שש נקודות מלאות בשני המשחקים נגד מכבי חיפה ועירוני רמת השרון. כעת יצטרך המאמן יוסי מזרחי להתמודד עם העומס הגדול שנפל על שחקניו, שישחקו עוד שלושה משחקי ליגה בשמונת הימים הקרובים וזאת בשל מחזור ההשלמה הצפוי לכל קבוצות ליגת העל. לאשדוד מצפים משחקים לא קלים, כאשר מלבד משחק החוץ בקרית שמונה תפגוש הקבוצה את מכבי פתח תקוה (יום רביעי) ואז תצא למשחק חוץ לא פשוט נגד בני יהודה.

בהנהלת המועדון הוחלט שהקבוצה תצא כבר היום לבית מלון בקיבוץ הגושרים שבצפון, זאת כדי לחסוך את הנסיעה המעייפת ביום המשחק. המאמן יוסי מזרחי צפוי לתת קרדיט לאותו הרכב שפתח בנצחון נגד רמת השרון, כאשר יאיא פטי וישראל ראש יתופקדו שוב כבלמים, ואפה אמברוז יוסט לקישור האחורי לצידו של ניר ביטון הצעיר. עידן שדה ודוד רביבו ישלימו את חוליית הקישור. ההתלבטות היחידה היא האם לפתוח שוב עם שני חלוצים, עידן שריקי ורוג'רס קולה או להוסיף קשר נוסף במרכז המגרש.

יעמדו למבחן

אפה אמברוז - מ.ס אשדוד

המאמן יוסי מזרחי עשה העונה הסבה לאמברוז מעמדת הבלם לקישור האחורי, והניגרי הצעיר לא מאכזב. בשני הניצחונות האחרונים של הקבוצה הוא היה בין הבולטים במגרש וכעת מצפה לו מבחן לא קטן, גם מנטאלי וגם מקצועי כאשר אשדוד תגיע למשחק חוץ לא קל בקרית שמונה. אם אמברוז ימשיך ביכולתו הטובה, הקבוצה יכולה לחזור הביתה עם נקודות יקרות.

שמעון אבוחצירא - עירוני קרית שמונה

החלוץ עדיין לא כבש מפתיחת העונה. מחר מול אשדוד בבית ועל רקע מצבה של קבוצתו, שער ניצחון פרי רגליו יכול ללא ספק להחזיר אותו למסלול הכיבושים שאפיין אותו בעונה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

קרית שמונה: דני עמוס (איתמר ניצן), אלעד גבאי, איתן טיבי, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, עידן שדה, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה (בן בוטבול, משה בן לולו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully