וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר סיימה ב-0:0 עם רומא

הנראזורי לא הצליחו לכבוש מול רומא, והם עדיין ללא ניצחון העונה בסירייה A. סטקלנבורג נפצע בצוואר ופונה מהמגרש

שני ההפסדים הרצופים של אינטר, באמצע השבוע לטרבזונספור במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, ועוד לפני כן בסירייה A לפאלרמו, הובילו לכך שיש הרבה לחץ אצל הנראזורי, אבל בליגה האיטלקית אין משחקים קלים, בטח לא כשזו רומא שמגיעה לסן סירו.

האירוע המעניין הראשון במשחק קרה כבר בדקה -18, אחרי שמאארטן סטקלנבורג, השוער ההולנדי של של הג'לורוסי שהגיע לקבוצה בקיץ , נפצע אחרי התנגשות עם הבלם הברזילאי של אינטר, לוסיו, למרות שהכדור כבר היה בידיו של השוער. סטקלנבורג פונה אל מחוץ למגרש כשצווארו מקובע, ובוגדן לובונט החליף אותו, כשמצבו הרפואי עדיין לא ברור.

דייגו פורלאן, החלוץ האורוגוואי של אינטר לא יכול היה לעזור לקבוצה של גספריני בליגת האלופות, ואוהדי הקבוצה קיוו לראות אותו במיטבו הערב, אבל גם הוא לא הצליח לעשות יותר מדי. בדקה ה-37 מסר לו סניידר כדור, פורלאן בעט מחוץ לרחבה אך הכדור נחסם.

בשורות האורחת, הגיע מיראלם פיאניץ' לכמה הזדמנויות: בדקה ה-51 קיבל כדור נאה מפרנצ'סקו טוטי ובעט בימין מחוץ לרחבה אך הכדור עף גבוה ומימין למסגרת. שש דקות מאוחר יותר, שיגר הקשר הבוסני בעיטה חופשית, שהלכה מעט למעלה. עד סיום המשחק הייתה זו אינטר שזכתה לרוב ההזדמנויות, כשהטובה מכולן הגיעה כשבדקה ה-85 ווסלי סניידר בעט מקרוב אחרי התקפה יפה, אבל הבלם הדני סיימון קייאר מנע שער והציל מהקו.

במשחק נוסף שכבר התקיים בשבת שמרה קליארי על מאזן מושלם עם 1:2 על העולה החדשה נובארה. טיאגו ריביירו (38) וחואקין לאריביי (86) כבשו לקליארי, טקאיוקי מורימוטו (88) צימק לאורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully