וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: הפועל ירושלים ניצחה את מ.כ הבקעה 52:65

רנדל הוביל עם 16, לוק ג'קסון ספג מרפק בפניו. הקבוצה החתימה את סאלופ. מכבי ראשל"צ ניצחה 61:66 את חיפה

מכבי ראשון לציון גברה הערב (חמישי) על מכבי חיפה במשחק אימון שנערך בבית מכבי 61:66. זהו הניצחון השני של הקבוצה של אפי בירנבוים במשחק אימון, ואילו הקבוצה הצפונית רושמת הפסד שני ברציפות לאחר שנוצחה שלשום על ידי מכבי תל אביב. בחיפה יכולים לסמן כמה נקודות חשודות, כשהקבוצה לא הצליחה לייצר משחק התקפי טוב וקלעה רק 1 מ-14 ל-3. בראשון לציון יכולים להיות מרוצים מהיכולת של ברנדון באומן, שהפגין משחק טוב מאוד משני צדי המגרש.

מכבי חיפה דווקא פתחה מצוין ועלתה ל-3:13 אחרי שלוש דקות, אבל אז נתקעה בהתקפה וג'ו קרופורד הוליך את ראשון לציון ל-17:18 בסוף הרבע הראשון. ברבע השני נכנס לעניינים גם ברנדון באומן והכתומים עלו ל-23:30 בסוף המחצית הראשונה. ברבע השלישי חיפה חזרה בעיקר בזכות דקות מצוינות של טיילר ווילקרסון, אבל הקבוצה מעיר היין עם אדריאן אוטר שמרה על יתרון בטוח 42:48 בסוף הרבע השלישי. אוטר נפצע בקרסול בתחילת הרבע הרביעי ולא חזר לפרקט, אבל ראשון לציון, בעיקר בזכות באומן, שמרה על היתרון כל הדרך לניצחון 61:66.

קלעו לראשון לציון: ברנדון באומן 22, ג'ו קרופורד 11, ניצן חנוכי 10, אדריאן אוטר 9, אייל שולמן 5, דרווין קיצ'ן 4, אור סולומון 3, איגור נסטרנקו 2. קלעו למכבי חיפה: טיילר ווילקרסון 16, קרלוס פאוול 15, סילבן לנדסברג 10, שון וויליאמס (7 ריבאונדים) ואבי בן שימול (7 אסיסטים) 8 כל אחד, ג'רמי וויז ודניאל איידן 2 כל אחד.

הפועל ירושלים החתימה את אנדרו סאלופ

במשחק אימון נוסף שנערך ניצחה הפועל ירושלים הערב בביתה את מ.כ הבקעה, 52:65. הקבוצה של עודד קטש הוליכה בסיומה של המחצית הראשונה 21:31, והחזיקה ביתרון עד סיומו של המשחק. במהלך הרבע השני נזקק שחקנה של ירושלים לוק ג'קסון לטיפול רפואי, לאחר שספג מרפק בפניו ולא חזר לשחק.

להפועל ירושלים הרבו לקלוע: בריאן רנדל 16 נקודות, די.ג'יי סטרוברי 14 ואלישי כדיר 11. למ.כ הבקעה: פול דילייני 18, ראשון פרימן 15. משחק האימון הבא של מ.כ הבקעה יתקיים ביום שני, באולמה הביתי שבגני תקווה מול בני השרון.

בתוך כך, ירושלים החתימה לעונה את הגארד אנדרו סאלופ (28, 1.90 מ'). סאלופ הוא מתאזרח שהתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים ושיחק בעונה החולפת במכבי גדרה ובהפועל בארי.

הקבוצה מהבירה תצא ביום ראשון הקרוב למחנה אימונים בכפר גלעדי שיימשך עד יום חמישי.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully