וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: הנבחרת מחפשת שנה עשירית בבית העליון

דודי סלע יפתח ראשון נגד פוספיסיל המתקדם (ו', 14:00, 5 ו-5HD). בהמשך ויינטרוב ינסה לעשות משהו מול ראוניץ' המאיים

נבחרת הדייויס של ישראל תנסה בסוף השבוע הקרוב להעפיל שנה עשירית לבית העליון של גביע הדייויס. דודי סלע, אמיר ויינטרוב, אנדי רם ויוני ארליך יתמודדו באיצטדיון קנדה שברמת השרון מול קנדה, כשניצחון שלה במפגש יסדר לה מקום בין 16 הטובות בעולם, אבל המשימה ממש לא הולכת להיות פשוטה. קנדה מציגה את אחד הטניסאים המתקדמים ב-2011, מילוש ראוניץ' שנחשב לפייבוריט בשני משחקי היחידים שלו במפגש. השידורים של המפגש מועברים בשידור ישיר בספורט5 ו-5HD.

דודי סלע - ואשק פוספיסיל (14:00)

דודי סלע - גיל: 26, מקום בעולם: 96

ואשק פוספיסיל - גיל: 21, מקום בעולם: 124


דודי סלע נמצא בכושר מצוין ועל כך תעיד העובדה כי הטניסאי הבכיר של ישראל הדיח באליפות ארצות הברית הפתוחה את תומאס בלושי (35 בעולם). למזלו הרע ההגרלה בטורניר זימנה לו את רוג'ר פדרר, וכאן היה לו קשה הרבה יותר לתת לו פייט. סלע פתח גם את המפגש הקודם של ישראל בדייויס מול הפולנים, והשיג ניצחון קל על מרסין גוורון בדרך ל-2:3 גדול, וגם הפעם הוא מקווה להשקיט את הנבחרת עם נקודה ראשונה במפגש.

יריבו של סלע נמצא גם הוא במומנטום מצוין. הטניסאי הקנדי פתח את השנה פתח את 2011 כמדורג 340 בעולם, אבל מאז הוא הלך והתקדם. באליפות ארצות הברית הוא עשה את כל הדרך מהמוקדמות ואף ניצח את לוקאס רוסול הצ'כי (65), אבל פליסיאנו לופס עצר אותו בסיבוב השני. בישראל בונים על העייפות של פוספיסיל, שאמור להתחרות גם במשחק הזוגות, אבל נגד אקוודור, היריבה הקודמת של הקנדים, הוא הוא השיג שני ניצחונות משלושה משחקים (אחד ביחידים ואחד בזוגות).

"פוספיסיל שחקן מאוד טוב ויהיה לי מאוד קשה אבל אני אנסה להביא את הנקודה הזאת", סיפר סלע לקראת המשחק. "יש לחץ, התיק שלי מוכן למשחק מיום ראשון, אז אני מאוד לחוץ אבל אני אוהב את ההרגשה הזאת ואני אתן את כולי מולו".

אמיר ויינטרוב - מילוש ראוניץ'

אמיר ויינטרוב - גיל: 25, מקום בעולם: 182

מילוש ראוניץ' - גיל: 21, מקום בעולם: 31


אם למפגש הקודם נגד הפולנים עלה ויינטרוב כאלמוני לחלוטין, הפעם הטניסאי השני של ישראל, שזכה גם באליפות ישראל האחרונה, מגיע עם הרבה ביטחון על אף העובדה שגם הוא יודע שיהיה לו קשה עד בלתי אפשרי לעבור את המשוכה הקנדית. ויינטרוב עדיין משחק בסבב הצ'לנג'רים, אבל קוצר שם הצלחות נאות. כך למשל הגיע ויינטרוב לפני שבועיים לגמר טורניר בנגקוק, אבל לא הצליח לנצל את המומנטום בפלאשינג מדו והפסיד כבר בסיבוב המוקדמות הראשון.

ראוניץ' חוזר לפעילות אחרי היעדרות של שלושה חודשים, אז נפצע בטורניר ווימבלדון, מה שעצר לו את הדהירה קדימה בסבב. כידוע, ראוניץ' פתח את השנה הזו כאלמוני לחלוטין, אבל אז התגלה באליפות אוסטרליה (שמינית הגמר), זכה בטורניר סן חוזה, ומאז קצר הצלחות רבות כשבעיקר יריביו נוטים לחשוש מהסרב האימתני שלו שחוצה לעיתים את גבול ה-230 קמ"ש. במפגש האחרון של הקנדים, ניצח ראוניץ' בכל שלושת המשחקים שלו, ובסך הכל בגביע הדייויס הוא ניצח שלושה משחקי יחידים והפסיד בשניים נוספים.

"זה מוריד הרבה לחץ לשחק אחרי דודי, בתקווה שזה כבר יהיה 0:1 לנו", אמר ויינטרוב לקראת המשחק. "אחרי הפציעה של ראוניץ' עכשיו זה הזמן הכי טוב לשחק מולו, וכל מה שיש לי לעשות זה להילחם. במצב שהוא היום ואיפה שאני נמצא, אני מקווה שזה יהיה שווה בשווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully