וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנת: "יש חששות לשלום שחקני מכבי ת"א"

שרת התרבות והספורט נאמה בכנס הספורט הבינלאומי וגילתה: "הייתה לנו דילמה האם להוציא את הקבוצה לטורקיה"

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

כנס הספורט הבינלאומי נפתח לראשונה הבוקר (חמישי) בישראל, ביוזמת שרת התרבות והספורט לימור לבנת. הכנס נערך בשיתוף משרד הפנים הגרמני תחת הכותרת "הספורט כמגשר בין תרבויות", ובו צפויים להשתתף שרי ספורט משש מדינות שונות וכן נציגים בכירים מהאו"ם, אונסק"ו והמועצה הבינלאומית למדעי הספורט והחינוך הגופני. הכנס מתקיים במכון וינגייט בתאריכים 15-17 בספטמבר.

בנאומה בכנס אמרה השרה לבנת כי "הייתה לנו דילמה קשה מאוד במשרד הספורט בימים האחרונים, האם להוציא את מכבי תל אביב למשחק שאמור להתקיים הערב מול בשיקטאש באיסטנבול במסגרת משחקי הליגה האירופית. בשבוע האחרון נתקלנו בגילויי עוינות קשים מקרב גורמים בטורקיה כלפי ישראל בכלל וכלפי מכבי תל אביב בפרט, ויש לנו חששות כבדים לשלום השחקנים שלנו".

השרה אף ציינה כי יו"ר הוועד האולימפי של הרשות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב הוזמן לכנס. "רצינו שג'יבריל רג'וב יגיע לכנס, אך לצערי לא רק שהוא לא נענה הוא גם לא ענה לטלפונים", אמרה השרה. "יועץ מזכ"ל האו"ם לענייני ספורט שנכח באולם ואמור בהמשך היום להיפגש עם רג'וב, שמע את הדברים ואמר כי יעביר לו את המסר.

למרות המתיחות ביחסים עם ירדן הגיעו היום לכנס 31 חברי משלחת של אנשי ספורט מהמדינה. השרה לבנת שוחחה עמם ואמרה: "אנו מעריכים מאוד את בואכם, כי אנחנו רואים בירדן שותפה חשובה וידידה טובה. אני מזמינה אתכם לשוב ולבקר בישראל ולקחת חלק באירועי הספורט הרבים שאנו מקיימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully