וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סלים טועמה חוזר לסגל

הקשר, שלא נכלל בסגל מול בית"ר ירושלים בעקבות פיצוץ עסקת טל בן חיים, יישב על הספסל מול ראפיד בוקרשט

הפועל תל אביב תפתח היום (חמישי, 19:35, ספורט1) את שלב הבתים של הליגה האירופית במשחק מול ראפיד בוקרשט עם המון ציפיות לאחר שנתיים שעשתה חיל במסגרות במסגרות האירופיות. מי שיחזור לסגל אחרי משחק אחד הוא סלים טועמה, שלא נכלל בסגל מול בית"ר ירושלים לאחר פיצוץ עסקת טל בן חיים, אבל הגיע לעמק השווה עם דרור קשטן והנהלת המועדון.

בקבוצה מאמינים כי בהחלט ניתן לעבור לשלב הבא במפעל לאור ההגרלה הנוחה, אך עם זאת יודעים שהיכולת שהציגו בשני המחזורים האחרונים לא תספיק בהתמודדיות מול קבוצות עם ניסיון באירופה כמו ראפיד ואיינדהובן ההולנדית, אולם מקווים כי המעמד ישפיע על השחקנים לקחת יותר יוזמה ולהראות מוטיבציה גדולה יותר על הדשא.

אצל המאמן דרור קשטן קיימת דריכות גדולה, וכבר במחצית המשחק מול בית"ר ירושלים הוא זעם על שחקניו ועל העובדה שהם לא מבצעים את ההוראות הטקטיות על המגרש והפערים בין השחקנים גדולים מאוד, בעיקר בין הקישור להתקפה. בשל כך, קשטן למעשה עשה מהפך בהרכב והחליט לפתוח עם ה-11 שסיימו את המשחק מול בית"ר.

המאמן היה מאוד מרוצה מהתנועה והתלהבות שהכניסו מהראן לאלה ומירקו אורמוש למשחק של האדומים ולכן החליט כי השניים יפתחו בהרכב. סיבה נוספת היא הלחץ על הקישור האחורי של לאלה שמשבש את את משחק היריב, והעובדה שהחלוץ דואג להקטין את הפערים בין הקישור להתקפה עם תנועה לרוחב ולעומק המגרש, ולכן עומר דמארי הוסט לכנף הימנית.

במהלך האסיפה הטקטית ביקש קשטן מספר דברים משחקניו: "הרומנים שחקנים מאוד פיזיים וגבוהים וחשוב להיות מרוכזים מאוד בכדורים החופשים, אסור לספוג ממהלכים כאלה". הזהיר המאמן. "חשוב מאוד גם לשים לב ללחץ שעושה ראפיד בחלק הקדמי, כשהחלוץ שלהם ממש מגיע עד השוער בכדי להפעיל לחץ על ההגנה. אתם חייבים להיות ערניים בנושא הזה". מעבר לכך, קשטן גם ביקש לחץ גדול יותר על הכדור ופערים קטנים הרבה יותר בין השחקנים שלטענתו מונעים מהמשחק של הקבוצה להיות שוטף.

שינויים נוספים בהרכב יהיו החזרה של עמרי קנדה על חשבון נעאל חוטבא הפצוע שייעדר כשבוע וחצי, והצבתו בפעם השניה של ביוואן פרנסמן כמגן שמאלי בשל פציעתו של גל שיש, שאמור לחזור ולפתוח ביום ראשון במשחק מול הפועל עכו.

עדכון ראשון: 14:10

האדומים יפתחו עם שלושה חלוצים מול ראפיד (20:00, ספ' 1)

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully