וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "לאורך כל הקריירה שלי שיחקתי התקפי"

מאמן הפועל תל אביב הסביר: "רק חושבים שאני הגנתי". לאלה במקום גורדנה, גם אורמוש יפתח מול ראפיד (ה', 19:35, ספ'1)

הפועל תל אביב תפתח מחר (חמישי, 19:35, ספורט 1) את משחקיה בבית ג' של הליגה האירופית, כאשר תארח את ראפיד בוקרשט הרומנית. האדומים מקווים להמשיך את המומנטום מניצחון הליגה האחרון על בית"ר ירושלים, ולשכוח מהבלגן הפוקד את המועדון מחוץ לכר הדשא.

מהאימון עולה כי המאמן דרור קשטן יבצע שינוי במערך ויעלה עם ההרכב שסיים את המשחק מול בית"ר ירושלים (0:1). המשמעות: רועי גורדנה יירד לספסל ובמקומו יפתח מהראן לאלה, שישתף פעולה עם עומר דמארי וטוטו תמוז בהתקפה. נוסא איגייבור ישחק כקשר מרכזי, מירקו אורמוש יפתח על הקו השמאלי ודמארי אמור לאייש את הכנף הימנית. בנוסף לכך, עמרי קנדה יפתח במקום נאעל חוטבא הפצוע וביוואן פרנסמן ימשיך לשחק כמגן שמאלי.

דרור קשטן: "יש לנו התקפה טובה, צריך להשתמש בה"

דרור קשטן התייחס במסיבת העיתונאים ליריבה הרומנית ואמר: "ראפיד בוקרשט זו קבוצה עם שחקנים טובים, איכויות, יכולת פיזית ומשמעת טקטית. עקבנו אחריהם במספר משחקים באמצעות קלטות והסקאוט שלנו נסע לראות אותם ברומניה. יש לנו דו"ח מלא לגבי היכולות ושיטת המשחק שלהם, ובאימון המסכם היום נערכנו בהתאם לכך - במגרש ובאסיפת הוידאו שלנו. המשחקים באירופה הם בקצב אחר וברמה אחרת, ואנו צריכים להיערך לכך. באירופה צריכים להיות מרוכזים 90 דקות, בעיקר בבית כדי לא לספוג ולקחת את מלוא הנקודות. אני מקווה שיתפתח טוב והקהל שלנו יהנה מהכדורגל שנציג. אנחנו בבית שבו אם ננצל את הביתיות שלנו אנחנו יכולים לעבור לשלב הבא".

כאשר נשאל המאמן על הצבתו של פרנסמן פעם נוספת כמגן שמאלי, השיב: "אחד הדברים המעניינים בכדורגל היא שאיכות השחקן מאפשרת לו לשחק בכמה תפקידים. כשאין פתרונות אתה מוצא את האילתור, ופרנסמן הוא אילתור מצוין. בחלק ההגנתי הוא היה טוב מאוד נגד בית"ר ואני מקווה שהוא ישתפר בעמדה הזו. חושבים שאני מאמן הגנתי, אבל לאורך כל הקריירה שלי הכדורגל שלי הוא התקפי, הכל תלוי ברמת השחקנים שיש לי. היום בהפועל יש התקפה טובה מאוד וצריך להשתמש בה, מבלי להזניח את ההגנה".

על פרשת סלים טועמה אמר המאמן: "מישהו שמע ממני שאני לא רוצה את טועמה? הוא עשה מה שעשה והחלטתי להשעות אותו למספר ימים. אחרי ההתנצלות שלו הפרשייה תמה. אין טעם לדון בנושא הזה, כמו בכל מסגרת, אנשים עושים טעויות. בכדורגל יש עסקאות וזה בהחלט לגיטימי. בכל זמן נתון שיש העברות בעולם מתבצעות עסקאות, שחקנים עוברים קבוצות. אי אפשר להכריח את השחקן לעבור קבוצה. יש לו חוזה והמועדון חייב לכבד את זה. הייתה התנהלות לא בסדר, לא בקשר אליי, אבל אני לא רוצה להרחיב את הדיבור על זה. צריך ללמוד מהדברים האלה".

הקפטן וואליד באדיר הוסיף: "כל שחקן חולם לשחק במפעל הזה, אני מקווה שיהיה משחק טוב וקורא לקהל שלנו למלא את האצטדיון מחר כמו תמיד. לפני חמש שנים נתתי גול נגד ראפיד ומחר אני מקווה לשים עוד אחד. חשוב מאוד בשבילי לשחק באירופה".

השוער אפולה אדל, ששמע כי הרומנים בונים על טעויות שלו במשחק, הגיב: "האם אעשה שגיאות? נראה את זה מחר. כל שוער עושה טעויות, צריך לקבל את זה ואם לא אז עדיף ללכת הביתה. אני כבר מתחבר לקבוצה ומקווה שננצח מחר ויהיה לי משחק טוב. ראפיד חזקה ותבוא להילחם, הקהל שלהם לא טוב יותר מהקהל של הפועל".

לאור פניות רבות של בני נוער וחיילים שביקשו לרכוש כרטיס למשחק נגד ראפיד, החליטה הנהלת המועדון להוציא 1,000 כרטיסי נוער וחייל במחירים של 55 שקלים.

הרכב משוער: אפולה אדל, עמרי קנדה, וואליד באדיר, מריו פצ'אלקה, ביוואן פרנסמן, שי אבוטבול, נוסא איגייבור, מירקו אורמוש, עומר דמארי, מהראן לאלה, טוטו תמוז.

ראפיד בוקרשט מחכה למתנות מאפולה אדל

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

רזבאן לוצ'סקו: "הפועל תל אביב מנוסה יותר"

ראפיד בוקרשט, שהישג השיא האחרון שלה באירופה היה רבע גמר גביע אופ"א ב-2006, הגיעה לישראל עם ביטחון מלא כי היא תצא מבלומפילד עם ניצחון. הקבוצה נמצאת במקום השני בליגה הרומנית עם 13 נקודות אחרי שישה מחזורים, ובמחזור האחרון סיימה ב-1:1 עם בראשוב. הכוכבים הגדולים הם הקשר צ'יפריאן דיאק והחלוץ דניאל פאנקו, כאשר מהסגל חסר רק יוליאן אפוסטול.

"בשבילנו זו חזרה לאירופה כי לא היינו כאן הרבה זמן", אמר המאמן רזבאן לוצ'סקו במסיבת העיתונאים. "להפועל תל אביב יש יותר ניסיון מאיתנו, הם היו בצ'מפיונס בשנה שעברה. קבוצות הכדורגל בישראל צברו הרבה ניסיון בזמן האחרון. יש להם שחקנים מעולים ומהירים, ובשנה שעברה הפועל הוכיחו שהם לא פחות טובים מאחרים. אני בטוח שיהיה משחק קשה וצמוד, זה בסך הכל בית מאוזן כשאיינדהובן היא הפייבוריטית. שלוש הקבוצות האחרות ילחמו בשביל להמשיך האלה".

פאנקו הוסיף: "הגענו למטרה שלנו עד כה, אבל אנחנו לא רוצים לעצור כאן. לשחקנים יש מוטיבציה גבוהה וככה נגיע רחוק. המשחק מחר חשוב כי הוא הראשון, אבל לא יהיה קל. חשוב שנצא מכאן לפחות עם נקודה אחת".

הרכב משוער: דאנוץ קומאן, ולנטין קרצו, מרכוס אנטוניו, אובידיו בורקה, ולדימיר בוז'וביץ', סטפן גריגוריה, דן אלקסה, אובידיו הראה, מיחאי רומן, רומאו סורדו, קאסיו.

(עדכון ראשון: 17:36)

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully