וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן בספק לשבת

15.9.2011 / 13:28

הקשר נפגע באימון וצפוי לעבור מבחן כשירות לפני המשחק מול הפועל חיפה. במידה שייעדר, עדן נחמני יחליפו בהרכב

בית"ר ירושלים המשיכה היום (חמישי) בהכנות לקראת משחק הבית נגד הפועל חיפה בשבת ברמת גן, כאשר נראה כי בעיות הסגל הקצר מתחילות לבוא לידי ביטוי בצורה מאוד ברורה. לאחר שאתמול נצטווה קובי מויאל לנוח 10 ימים בעקבות הדלקת בכף הרגל, מי שנטש היום את האימון הוא סטיבן כהן, שספג מכה באיזור הצלעות ורק מחר אפשר יהיה לדעת אם יהיה כשיר למשחק בשבת. יובל נעים כבר מוכן לתרחיש בו כהן ייעדר, ותירגל את עדן נחמני בהתקפת הקבוצה, כאשר עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן מאחוריו.

בנוגע להיעדרות של מויאל, נעים תירגל היום את אביתר ברוכיאן בקישור האחורי יחד עם דן איינבינדר ושי חדד, כאשר גם אופיר קריאף עשוי להיות מתורגל באימון מחר ולהוות לאופציה בתפקיד. בבית"ר חוששים מאוד מהסגל הקצר ואחד השחקנים אמר בתום האימון: "זה היה הפחד הכי גדול כי באמת אין לנו עומק. יש כאן צעירים מוכשרים אבל זה תהליך וכרגע חסרים כאן עוד שניים-שלושה שחקנים כדי לא להגיע עם חורים למשחקים".

בנוגע לאיוש הסגל בלפחות חלוץ נוסף, אזי בקבוצה עדיין לא גייסו את הכסף עבור לאונרדו פאסוס הברזילאי, ופרט לאופציית אלון תורג'מן (שבמידה שיגיע יהיה זה בשכר חייל), לא ניתן בשלב זה להחתים אף שחקן משמעותי. למרות זאת, ליובל נעים ישנה רשימה של כמה שמות של שחקנים זולים אותם היה רוצה לצרף בכדי לעבות את הסגל. בית"ר צפויה לשחק שלושה משחקים בשבוע הקרוב ולכן גם נעים חושש להעלות שחקנים עם פציעות או זריקות, על מנת לא לגרום נזק למשחקים הבאים.

נעים אמר היום באימון הקבוצה: "נעלה עם מה שיש וכולם יצטרכו לתת את הכל. מי שלובש את החולצה של בית"ר ירושלים ומתאמן כאן צריך להוכיח שהוא ראוי, אבל חייבים לצרף עדיין שניים-שלושה שחקנים כי בהמשך יהיה הרבה יותר מסובך".

אוהדי הקבוצה יישבו בשבת בשערים 2 ו-3 באצטדיון רמת גן. הפתיחה הטובה יחסית של העונה והחיבור עם האוהדים הביאה להתעניינות יפה לקראת משחק בסדר גודל כזה כאשר במועדון צופים ללפחות 5,000 צופים, כמות כפולה מזו שהגיעה למשחק הפתיחה נגד הפועל עכו. מכירת מנויים תתאפשר בקופות האיצטדיון החל משעתיים לפני המשחק.

קובי מויאל לא יהיה בסגל בשבת

בקבוצה מצפים לתמיכת האוהדים ברמת גן

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully