וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מצפים ל-6,000 אוהדים בשבת

13.9.2011 / 12:46

בקבוצה מרגישים שיפור בקצב מכירת המנויים ובונים על כמות מכובדת של צופים במשחק נגד הפועל חיפה בשבת (20:45)

שחקני בית"ר ירושלים שבו הבוקר (שלישי) להתאמן לאחר יום חופש. מאמן הקבוצה יובל נעים ערך אימון שחרור עם השחקנים שפתחו בהרכב מול הפועל תל אביב במשחק ביום ראשון. על אף ההפסד 1:0 להפועל תל אביב, האווירה בקרב השחקנים הייתה חיובית כשנושא השיחה העיקרי היה תמיכת הקהל והתקווה שימשיך ככה. אחד השחקנים אמר: "אם תומר בן יוסף שלוקח הפסדים כל כך קשה עומד בסוף המשחק בחדר הלבשה ואומר לשחקנים 'תהיו גאים בעצמכם' ומחמיא להם, זה אומר הכל. איציק זוהר אמר בשבת בלילה את המשפט הכי נכון. כשהקהל של בית"ר נותן גב כמו שהוא נתן בבלומפילד, יהיה קשה מאוד נגדנו. למרות זאת, הפועל חיפה יהיה משחק לא פחות קשה, הם חיה פצועה שתבוא להילחם על הנקודות הראשונות שלה".

מי שעדיין לא ברור אם ישחק נגד הפועל חיפה הוא קובי מויאל, שסבל מדלקת וכאבים בכף הרגל לפני המשחק נגד הפועל תל אביב ועלה לשחק עם זריקות. מויאל לא התאמן היום, והלילה הוא צפוי לעבור בדיקת MRI בכדי לוודא שאין החמרה בדלקת ובמצב כף הרגל בעקבות שיתופו נגד הפועל תל אביב. הקשר אופיר עמרם שנפצע לפני כשלושה שבועות הוריד את הגבס מרגלו ושב הבוקר להתאמן בהדרגתיות. רק בעוד כחודש צפוי עמרם לשוב לאימונים מלאים.

תוצאה של האווירה החיובית בבית"ר וסביב לה ניתן לראות בנתון לפיו מאז המשחק נגד הפועל תל אביב מכרה הקבוצה כ-200 מנויים נוספים. בבית"ר היו מאוכזבים עד כה מקצת מכירת המנויים שעמד על כ-1,100 אך כעת מעודדים שם מההגברה המשמעותית. המשחק נגד הפועל חיפה נקבע לשבת ב-20:45, שעה לא שגרתית למשחקי מוצ"ש, אך החלטה שמאוד התאימה להנהלת בית"ר שמצפה לפחות ל-1,000 אוהדים שומרי שבת שיצטרפו למשחק ובסך הכל ל-6,000 צופים, כמות כפולה מזאת שהגיעה במחזור הראשון נגד הפועל עכו.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully