וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסוני: "אולי בלבול רוצה לגמור לי את הקריירה?"

15.9.2011 / 13:10

המתיחות בין השניים גוברת, לאחר שקשר מכבי פתח תקוה התבקש להתאמן עם מאמן הכושר. האוהדים מתכוננים לדרבי

המתיחות בין מאמן מכבי פתח תקוה מרקו בלבול לקשר סבסטיאן סנסוני עולה מדרגה. לאחר שהמאמן לא אפשר לשחקן להתאמן בתחילת השבוע, אתמול (רביעי) הגיע הקשר הצרפתי לאימון אך התבקש להתאמן בצדי המגרש עם מאמן הכושר, דרור שמשון. סנסוני זעם ואמר לחבריו: "אני לא מבין מה הוא רוצה ממני, לגמור לי את הקריירה?". כעת מחפש הקשר קבוצה אחרת, אבל נמצא בפני בעיה לא פשוטה – שכרו גבוה ולא בטוח שבמכבי פתח תקוה יהיו מוכנים לממן את חלקו.

נסטיה צ'ה לא התאמן אתמול וקיבל אישור לעזוב למולדתו כדי לטפל בסידורים אישיים. השחקן לא אמור להיכלל בכל מקרה בסגל לקראת משחק הדרבי בשבת, מכיוון שהוא מורחק לשלושה משחקים. בסיטואציה מסוימת שבה סנסוני לא ימצא קבוצה, עשויה פתח תקוה לשחררו.

באימון הערב יתברר סופית האם עומר גולן יהיה כשיר לדרבי. אם גולן יטול חלק במשחק, הוא עשוי להפוך רשמית למלך השערים של מכבי פתח תקוה במשחק הדרבי. כעת הוא חולק את ראשות הטבלה יחד עם אליעזר שפיגל, עם שבעה שערים במאזנו.

אוהדי הקבוצה יגיעו היום לאימון הקבוצה כדי "להעיר את השחקנים לקראת הדרבי", כהגדרתם. "נגיע עם הרבה צבע ופירוטכניקה. מתחילים להרגיש את האווירה לקראת המשחק", אמר יו"ר ארגון האוהדים "גברים בכחול", שגיא משה.

המאמן בלבול עדיין מעוניין בבלם שי מימון, אבל עמוס לוזון לא מוכן לשלם מיליון שקל, ואפילו סכומים דומים, תמורת מעברו ממכבי חיפה. במועדון הופנתה ביקורת מסוימת כלפי בלבול, מאחר שהמאמן לא הצליח להחתים בלם כבר תקופה ארוכה, מאז מונה לתפקיד.

סנסוני טוען כי מתעלמים ממנו על רקע אישי

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully