וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: בלבול לא אפשר לסנסוני להתאמן, עשוי לעזוב

12.9.2011 / 10:03

הקשר אף טען כי אי הכללתו בסגל מול נתניה לא נעשתה על רקע מקצועי. ידרוש הבהרות מהמאמן ובמקביל יחפש קבוצה בליגה

מתיחות נוספת בין מאמן מכבי פתח תקוה מרקו בלבול לסבסטיאן סנסוני עשויה להוביל לעזיבתו של הקשר הצרפתי. סנסוני הגיע אמש (ראשון) לאימון הקבוצה ומתברר כי המאמן נתן הוראה שהקשר "לא ידרוך על כר הדשא". לפיכך סנסוני לא התאמן, וערך אימון אישי.

הקשר לא אהב גם את ההחלטה של המאמן שלא לכלול אותו בסגל נגד מכבי נתניה ביום שבת האחרון (0:1), וטען בפני חבריו כי ההחלטה של המאמן אינה על רקע מקצועי. מן הצד השני של המתרס, בלבול אמר למקורביו בימים האחרונים כי הוא אינו מעוניין בשחקן מאז המתיחות הראשונה בין השניים בתחילת העונה, אך בלי קשר הוא גם אינו מעריך אותו מבחינה מקצועית.

בסביבתו של הקשר מאוכזבים מאוד מהיחס של בלבול משום שמועד ההעברות באירופה נסגר. כעת מתכוון השחקן לדרוש הבהרות מהמאמן, ובמקביל נראה שיחפש לעצמו קבוצה אחרת בליגת העל בישראל. סנסוני נחשב מאז הגעתו לקבוצה לשחקן משמעותי בסגל ובתחילת העונה הובהר לו על ידי הנהלת המועדון כי הוא נשאר לעונה נוספת.

בקבוצה מרוצים מאוד מהניצחון על נתניה, בלבול אמר אתמול לשחקנים: "יש משחקים בהם שלוש הנקודות חשובות יותר מהדרך, כמו במשחק בנתניה. המטרה של כולנו היא לשאוף כמה שיותר גבוה".

הבלם הסלובני דז'אן קלהר שהתאמן עם הקבוצה שוחרר לאחר שטען כי יש לו הצעה מקבוצה בהולנד.


מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully