וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פ"ת גברה 0:1 על מכבי נתניה

טל בן חיים כבש (35) וסידר למרקו בלבול ניצחון שני ברציפות. המארחת, שפגעה פעמיים בקורה, עם הפסד ביתי שני העונה

מכבי פתח תקוה בכיוון הנכון. הקבוצה של מרקו בלבול גברה הערב (שבת) 0:1 על מכבי נתניה בקופסה במה שמהווה את ניצחונה השני ברציפות. טל בן חיים, שעמד במרכז המעבר להפועל תל אביב שפוצץ ברגע האחרון, הוא זה שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-35. המארחים, ששבו הביתה אחרי ה-1:3 הגדול בקרית שמונה, ספגו הפסד בית שני העונה וראובן עטר צריך להיות מודאג.

נתניה הייתה טובה יותר בפתיחה כשניר נחום ומוחמד כליבאת הטרידו את הגנת האורחים, אבל נקודת התורפה של נתניה היא ההגנה וההתקפות המתפרצות של פתח תקוה הביכו שוב ושוב את המארחים. ויקטור מרעי עוד החמיץ פעמיים לפני שבדקה ה-35 בן חיים כבש מול אלכס מרטינוביץ'. נתניה שכבה על שערו של לירן שטראובר בפתיחת המחצית השנייה, אבל מצאה רק קורות. בן בנימין הפציץ למשקוף, נחום ירה לקורה והשער של המלאבסים נותר ריק.

בלבול, שמעמדו היה מעורער אחרי התבוסה במקום הראשון, יכול לשחרר אנחת רווחה גדולה אחרי ניצחון חשוב ומשמעותי. מנגד, נתניה תצטרך לתת את הדעת על הבעיות בהגנה, במיוחד כשעדיין לא נמצא מחליף לאוראל דגני. עדי נמני פתח בעמדת המגן הימני, טובארנו פינאס מילה את התפקיד במחצית השנייה, אבל אף אחד מהם לא הצליח לעצור את בן חיים.

מהלך המשחק

דקה 1: כליבאת ניצל טעות של דמארי, אבל שטראובר יצא היטב ובלם את השוער.

דקה 5: נחום ניסה בעיטה מחוץ לרחבה, ולא מצא את המסגרת.

דקה 22: מתפרצת מצוינת של האורחים. בן חיים מצא את מרעי, שבעט החוצה ממצב נוח.

דקה 35: גול! פתח תקוה מצילחה לעקוץ במתפרצת. פרדה הכניס כדור עומק מצוין לבן חיים, שכבש מול מרטינוביץ'. 0:1 למכבי פתח תקוה

דקה 45: מוגרבי פרץ משמאל והגביה לרחבה, בנימין המשיך בנגיחה ליד הקורה.

דקה 58: עזרא מסר לבנימין שירה מ-25 מטרים למשקוף.

דקה 64: נחום בעט מקצה הרחבה והרעיד את הקורה של שטראובר.

דקה 87: טרטיאק הרים משמאל, עזרא המשיך מהאוויר ושטראובר הדף מצוין.

מכבי נתניה: אלכס מרטינוביץ', עדי נמני (חן עזרא, 40), ליאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה, עומרי בן הרוש, קובי דג'אני, בן בנימין (סרגיי טרטיאק, 75), ניר נחום, פיראס מוגרבי (חסיב אבו רוקון, 80), טובארנו פינאס, מוחמד כליבאת.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, תומר אלבז, ניצן דמארי, טל מעבי, מרואן קבהא, ג'סטיס וומפור, ציון צמח (מריו צארביץ', 55), דני פרדה (אסי משיח, 83), טל בן חיים (קובי גנון, 90), ויקטור מרעי.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

בלבול: "ניצחון חשוב על קבוצה מצוינת"

בלבול אמר בסיום: "ניצחון חשוב על קבוצה מצוינת במגרש ביתי. לא התעסקתי עם השמועות לגבי עתידי מהקבוצה ואני לא מתעסק בזה גם עכשיו. אני מקצוען ומרוכז במה שקורה בחדר ההלבשה, באימונים ובשחקנים". על בן חיים אמר: "הוא שחקן שלנו, יש לו חוזה במועדון והראש שלו כאן אצלנו. אני הראשון שאשמח לראות את טל מתקדם לאירופה. הוא מספיק מוכשר כדי לשחק שם, אבל בסך הכל יש לו עוד הרבה עבודה קשה".

עטר המאוכזב סיכם: "משחק לא טוב שלנו במיוחד במחצית הראשונה. החלק הקדמי של מכבי פתח תקוה היה מצוין בחצי הראשון ושילמנו על זה בשער. בחצי השני הגענו למצבים, אבל לא כבשנו וחבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully