וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: דודי סלע יפתח מול קנדה

הגרלת המשחקים במפגש על הזכות להעפיל לבית העליון קבעה שהמחבט מספר 1 ישחק ראשון מול פוספיסיל (שישי, 14:00, 5)

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הגרלת סדר המשחקים במפגש גביע הדייויס בין ישראל לקנדה על הזכות להעפיל לבית העליון נערכה היום (חמישי) וקבעה שהמשחק שיוציא לדרך את ההתמודדות ברמת השרון מחר יהיה בין דודי סלע לואסק פוספיסיל.

הישראלי הבכיר, המדורג 96 בעולם, ינסה לפתוח ברגל ימין מול המדורג 124 בעולם (שישי, החל מ-14:00), ולאחר מכן יעלה אמיר ויינטרוב (182 בעולם) למשחק השני מול הקנדי הבכיר מילוש ראוניץ' (31 בעולם).

בשבת יעלו אנדי רם ויוני ארליך למשחק הזוגות מול פוספיסיל ודניאל נסטור (15:00), וביום ראשון יתעמתו החל מ-14:30 סלע וראוניץ', לפני שויינטרוב ופוספיסיל ינעלו את ההתמודדות.

סלע: "התיק שלי מוכן למשחק מיום ראשון"

אחרי ההגרלה קיימה נבחרת ישראל מסיבת עיתונאים קצרה בה אמר סלע: "פוספיסיל שחקן מאוד טוב ויהיה לי מאוד קשה אבל אני אנסה להביא את הנקודה הזאת. יש לחץ, התיק שלי מוכן למשחק מיום ראשון, אז אני מאוד לחוץ אבל אני אוהב את ההרגשה הזאת ואני אתן את כולי מחר".

ויינטרוב הוסיף: "זה מוריד הרבה לחץ לשחק אחרי דודי, בתקווה שזה כבר יהיה 0:1 לנו. אחרי הפציעה של ראוניץ' עכשיו זה הזמן הכי טוב לשחק מולו, וכל מה שיש לי לעשות זה להילחם. אבל במצב שהוא היום ואיפה שאני אני מקוה שזה יהיה שווה בשווה".

אנדי רם אמר: "זה תמיד מלחיץ, אבל זה חלק מהכיף. בשנים האחרונות ניצחנו את כל המשחקים חוץ מאחד בארץ, זה לא סוד שקשה לנצח אותנו פה שהאצטדיון מפוצץ. אנחנו מחכים הרבה זמן לרגעים האלה, ואני מאמין שגם בסוף השבוע הזה מי שיבוא יהנה מיכולת טובה של הנבחרת הזאת שבסוף תעבור את הקנדים".

יוני ארליך התייחס למפגש מול דניאל נסטור, שחקן הזוגות המדורג חמישי בעולם: "יש בפנינו אתגר גדול. בכל פעם שאתה רואה את נסטור מעבר לרשת זה מכניס אותך לכוננות, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, ואני חושב שאנחנו מוכנים".

כל הדיווחים והניתוחים לקראת המפגש

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully