וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: המדריך המלא לסוף השבוע

בניון וארסנל יתארחו בבלקבורן, כיאל וסלטיק יפגשו את ריינג'רס לדרבי חם וברדה מחכה לבוזגלו. מה מצפה לנציגינו בתפוצות?

שבת - 17.9

* 14:30: לירן כהן, הרכש הטרי של פודבסקידז'ה, יחכה לדקות ראשונות במשחק מול רוך חוז'וב במחזור השביעי בפולין.

* 14:45: אחרי שערך בכורה בהרכב ארסנל בליגת האלופות, יוסי בניון יתארח עם קבוצתו החדשה באיווד פארק אצל נועלת הטבלה בלקבורן במחזור החמישי בפרמיירליג.

* 15:30: דני בונדר, שנהנה מאבק הכוכבים של סמואל אטו ורוברטו קרלוס בשבוע שעבר, ישחק עם וולגה מול ספרטק נאלצ'יק במחזור ה-24 בליגה הרוסית.

* 16:30: איתי שכטר, גילי ורמוט וקייזרסלאוטרן ינסו להימלט מהקו האדום בעזרת ניצחון ליגה ראשון, כשיארחו את מיינץ במחזור השישי בבונדסליגה. נירנברג של אלמוג כהן תפגוש את ורדר ברמן.

* 17:00: טל בן חיים, שבמשחקים האחרונים של פורטסמות בישל וסחט פנדל, ייצא עם קבוצתו למשחק חוץ במגרשה של האל סיטי. עוד במחזור השישי בליגת המשנה: דקל קינן יקווה לקבל דקות במשחקה של קרדיף מול בלקפול.

* 18:00: אומוניה ניקוסיה, בשורותיה משחק יובל שפונגין, תארח במחזור השלישי בקפריסין את א.א.ל לימסול.

* 19:00: דודו אוואט, תומר חמד ומאיורקה ינסו להתאושש מההפסד הדרמטי לבטיס, כשיארחו את מלאגה היומרנית במשחקם השלישי העונה בספרד.

* 20:00: ברסט של עדן בן בסט, עדיין ללא ניצחון העונה, תשאף לעשות זאת דווקא מול מוליכת הטבלה המפתיעה מונפלייה במחזור השישי בצרפת. אוקזר, עדיין ללא בן שהר הפצוע, תארח את קון.

* 21:00: בירסחוט, קבוצתם של דור מלול ורועי דיין, תארח את זולטה ורגם במחזור השביעי בבלגיה. רמי גרשון וקורטרייק יארחו את לובן, לירוי צעירי ומכלן יתארחו אצל מונס, ושלומי ארבייטמן יחפש שער ראשון במדי ווסטרלו מול סנט טרוידן.

יום ראשון - 18.9

* 13:30: ערן זהבי ימתין לדקות הבכורה שלו בליגה האיטלקית, כשפאלרמו תתארח אצל אטאלנטה במשחק המוקדם של יום ראשון.

* 14:30: בירם כיאל ישתתף במשחק המעניין של סוף השבוע מבין השגרירים, כשיגיע עם סלטיק לאייברוקס ל'אולד פירם' מול גלזגו ריינג'רס.

* 15:30: אחרי שרשם את משחקו הראשון בליגה הפולנית, תמיר כחלון יקווה לכבוש לראשונה במשחקה של קרקוביה מול שלאסק ורוצלאב.

* 16:00: ביברס נאתכו ורובין קאזאן ינסו לחזור למאבק האליפות אחרי תקופה רעה בליגה, כשיארחו למשחק מסקרן את המוליכה זניט סנט פטרסבורג.

* 18:00: שוב בפולין: משה אוחיון ולגיה ורשה יתארחו אצל פולוניה לדרבי חם.

* 18:30: זאב חיימוביץ' יקווה לשוב להרכב טרק גרוזני, שתארח את לוקומוטיב מוסקבה.

* 19:00: רוני לוי וסטיאווה בוקרשט ירצו להתאושש מהתבוסה המביכה לגז מטאן, כשיפגשו את פנדורי המפתיעה שמקדימה אותם בנקודה בטבלה הרומנית.

* 19:00: אחרי החזרה מפציעה והבכורה בליגת האלופות, אליניב ברדה ישחק עם גנק ויתעמת עם חברו לנבחרת ישראל, מאור בוזגלו המשתייך לסטנדרד ליאז'.

* 21:30: ליאור רפאלוב סיים לרצות את עונש ההרחקה שלו, ויחזור לסגל של קלאב ברוז' למשחק החוץ מול לוקרן.

יום שני - 19.9

* 19:00: רועי בקל, שהצטרף לאחרונה לאלקי לרנקה, יצפה לערוך את הבכורה מול אריס לימסול במשחק הנעילה של המחזור השלישי בקפריסין.

* 19:30: דודו ביטון, שחתום על כל ארבעת השערים של ויסלה קרקוב העונה בליגה, יחפש את החמישי מול בלחאטוב. מאור מליקסון עדיין מחכה לשער הבכורה במסגרת המקומית.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully