וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אימון מיוחד לתרגול מצבים נייחים

15.9.2011 / 10:32

השחקנים זומנו לאימון לא שגרתי בכפר גלים ואסיפה נוספת. לוי: "לרנקה ברמה של רוזנבורג. גם אם נספוג, חשוב לעבור"

מכבי חיפה ערכה הבוקר (חמישי) אימון מיוחד בכפר גלים לתרגול מצבים נייחים ועמידה טקטית, כך הודיע המאמן אלישע לוי לשחקניו עוד אתמול. יש לציין כי לא מדובר באימון שגרתי, שכן חיפה נוהגת לערוך אימוני שחרור בלבד ביום המשחק. היום אף תערוך חיפה אסיפה נוספת לקראת המשחק מול לרנקה בפתיחת שלה הבתים של הליגה האירופית (22:05, כרגע אין שידור).

נכון להבוקר נראה שהמשחק לא ישודר, כיוון שחברת צ'רלטון עדיין לא מכרה את הזכויות לשידור המשחק לערוץ פתוח, אך משא ומתן בעניין מתקיים בשעות הקרובות ובקבוצה הביעו אופטימיות שהמשחק ישודר בסופו של דבר. המשחק בכל מקרה יועבר בשידור חי ברדיו תל אביב 102 FM, שישדר גם את משחקיהן של מכבי והפועל תל אביב.

באסיפה שערך אתמול אמר לוי לשחקנים: "ללרנקה יש שחקנים ותיקים ומנוסים כאחד. מדובר בקבוצה מסודרת שעברה את רוזנבורג והיא פחות או יותר ברמה שלה. צריך להתייחס אליה ברצינות רבה. לא חשוב אם נספוג שער בבית, המטרה היא לנצח ולעבור שלב". שחקן בקבוצה אמר: "אחרי תקופה לא קלה, זאת ההזדמנות שלנו להוכיח שהמשבר מאחורינו. ניצחון במשחק הזה ייתן לנו ביטחון לקראת הליגה ולקראת המשחק מול שאלקה בעוד שבועיים".

כזכור, אתמול תרגל המאמן אלישע לוי את בויאן שראנוב בין הקורות, כשניר דוידוביץ' שפתח את האימון הודיע שלא יהיה בסגל בגלל פציעה. על הספסל יישב אמיר אדרי. גם ולדימיר דבאלישווילי שדידה על רגלו לא ייכלל בסגל. גוסטבו בוקולי שוב לא יפתח בהרכב, והפעם אייל גולסה ימלא את תפקידו. עידן ורד, יניב קטן ומוחמד גדיר ישחקו בקישור הקדמי, מאחורי ויאם עמאשה שיתפקד כחלוץ יחיד. לוי חזר על אותו הרכב גם באימון המיוחד שקיים, ואמר לשחקניו: "הם יבואו במגמה הגנתית ויהיו זהירים, תשחקו חכם".

הרכב משוער: בויאן שראנוב, אייל משומר, אוראל דגני, סארי פלאח, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן, מוחמד גדיר, ויאם עמאשה.

יניב קטן טוען: "אין אצלנו קרבות אגו"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully