וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אינטר הפסידה 1:0 בבית לטרבזונספור

סנסציה בסן סירו, כשסגנית אלופת טורקיה ניצחה את הנראזורי. 1:1 ליונייטד מול בנפיקה, סיטי-נאפולי 1:1, ויאריאל-באיירן 2:0

ערב מרתק ואפילו מפתיע במיוחד היה לנו הערב (רביעי) ביום המשחקים השני במחזור הראשון של ליגת האלופות. אינטר, שהפסידה 4:3 לפאלרמו במחזור הראשון באיטליה, הובכה בבית ונוצחה 1:0 על ידי טרבזונספור. מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 מול בנפיקה בחוץ בזכות שער נהדר של ריאן גיגס. ריאל מדריד ניצחה 0:1 את דינמו זאגרב, למרות הרחקתו של מרסלו. באיירן מינכן המשיכה במומנטום הנהדר עם 0:2 בוויאריאל. במשחק המרתק לא פחות באותו הבית, סיימו מנצ'סטר סיטי ונאפולי ב-1:1.

מאורו סראטה, חלוץ אינטר. רויטרס
איזו פתיחת עונה גרועה. סראטה/רויטרס

בית א'

מנצ'סטר סיטי - נאפולי 1:1

הסיטיזנס הגיעו לשלב הבתים עם ציפיות עצומות לאחר ההשקעה הכלכלית הגדולה שלה והפתיחה הנהדרת של הליגה. אך הם יכולים בהחלט להרגיש מאוכזבים הערב לאחר שסיימו ב-1:1 מאכזב בבית מול נאפולי ואולי עוד ישלמו ביוקר על כך. הקבוצה של וולטר מצארי, שפתחה את העונה עם 1:3 על צ'זנה, יכולה בוודאי להיות מעודדת מאוד מהתוצאה הערב לקראת המשך הבית הכל כך קשה הזה. בטח כשאדינסון קבאני הנהדר שוב הראה שהוא אחד החלוצים הטובים באירופה.

דקה 36: אגוארו פרץ באגף ימין, העביר מסירת רוחב לטורה, שבעט טיל למשקוף.

דקה 68: גול! האיטלקים יצאו למתפרצת, מאג'ו הכניס כדור נהדר לקבאני, שבעט בין הרגליים של הארט. 0:1 מפתיע לנאפולי.

דקה 74: גול! קולארוב בעט כדור חופשי נהדר מ-24 מטר. 1:1 בין מנצ'סטר סיטי לנאפולי.

ויאריאל - באיירן מינכן 2:0

הקבוצה של יופ היינקס אמנם פתחה את העונה עם הפסד 1:0 בבית למנשנגלדבאך, אבל זה היה המשחק היחיד בו לא ניצחה העונה וספגה שער. חוץ מזה, באיירן מינכן לא ספגה בכלל בתשעה משחקים והמשיכה היום במומנטום הנהדר הזה עם 0:2 מרשים במיוחד במדריגל על ויאריאל. טוני קרוס, שקיבל מקום בהרכב בשל הפציעה של אריאן רובן החזיר עם שער ובישול לרפיניה, שכבש את השני. הבווארים בכושר פשוט מצוין.

דקה 7: גול! כשפרנק ריברי סיים מהלך אישי מצוין עם מסירת רוחב. טוני קרוס הגיע ראשון ובעט לפינה. 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 76: גול! קרוס הכניס מסירת עומק לרפיניה, שפרץ לרחבה ובעט נהדר פנימה. 0:2 לבאיירן מינכן.

בית ב'

אינטר - טרבזונספור 1:0

לא כך חלם ז'אן פיירו גספריני להתחיל את הקדנציה שלו בסגנית אלופת איטליה. הנראזורי, שכזכור הניפו את הגביע ב-2009/10, ספגו הערב הפסד מביך במיוחד, 1:0 בבית לטרבזונספור, שהגיע שלושה ימים בלבד לאחר ההפסד 4:3 בליגה לפאלרמו. כזכור, הקבוצה הטורקית הודחה בכלל במוקדמות ליגת האלופות וקיבלה את הכרטיס האוטומטי על חשבון פנרבחצ'ה, שנזרקה מהמפעל בשל פרשת שחיתות. כדאי שאינטר תתעורר ומהר.

דקה 76: גול! קרן של טרבזונספור נגמרה בבעיטה למשקוף. צלוסטקה הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט לפינה הרחוקה. 0:1 סנסציוני לטרבזונספור.

ליל - צסק"א מוסקבה 2:2

הדאבליסטית הצרפתית פתחה את שלב הבתים בצורה חלומית, כשעלתה כבר ל-0:2 בדקה ה-57 ונראתה בדרך לניצחון. אך ליל כנראה שילמה על חוסר הניסיון שלה במפעל ונענשה פעמיים על ידי סיידו דומבאיה, שכבש צמד וסידר לצסק"א 2:2 דרמטי במיוחד וחלוקת נקודות.

דקה 45: גול! התקפה של המארחת נגמרה בבעיטה לקורה. אך רוזנהאל הגיע ראשון והעביר רוחב לסו, שבעט עם נגיחה פנימה. 0:1 לליל.

דקה 57: גול! בלמון קיבל מסירת עומק מצוינת והעביר כדור רוחב לפדרטי, שבעט מ-16 מטר לפינה. 0:2 לליל.

דקה 72: גול! טושיץ' הכניס מסירת עומק לדומבאיה, שעבר את השומר שלו ובעט פנימה. 1:2 לליל.

דקה 90: גול! דז'אגוייב ודומבאיה ביצעו דאבל פס נהדר והאחרון סיים אותו עם בעיטה נהדרת פנימה. 2:2.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בית ג'

בנפיקה - מנצ'סטר יונייטד 1:1

השדים האדומים היו בכושר חלומי לאחרונה ופתחו את הפרמיירליג עם 12 נקודות מתוך 12, כולל 2:8 מדהים מול ארסנל ו-0:5 בריבוק סטאדיום על בולטון רק בשבת האחרונה. כנראה שבליגת האלופות הדברים קצת יותר מסובכים או שאלכס פרגוסון מעדיף בשלב זה את הניצחון מול צ'לסי ביום ראשון והיום מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 מול בנפיקה. הסקוטי הוותיק העניק מנוחה לכמה שחקני מפתח ושלח למערכה כמה שמות פחות מוכרים כמו שוער המשנה אנדרס לינדגארד, שקיבל דקות ראשונות בקבוצה. בסך הכל, ליונייטד זו לא תוצאה רעה. סמכו עליהם שהם ישפרו את התוצאות שלהם בהמשך.

דקה 24: גול! גייטאן הכניס מסירת עומק נהדרת לקרדוסו, שעצר על הרגל, עבר את אוואנס ובעט נהדר פנימה. 0:1 מפתיע לבנפיקה.

דקה 42: גול! קאריק העביר מסירת עומק לולנסיה, שהמשיך לגיגס. הקשר הוולשי הוותיק התקדם ובעט טיל לחיבורים מ-18 מטר. 1:1. השער הזה אומר שגיגס שבר את שיאו של ראול עם שער אחד לפחות ב-16 עונות של ליגת האלופות.

משחק נוסף: פ.צ. באזל - אוצלול גלאץ 1:2, כבש לבאזל: פביאן פריי (39), אלכסנדר פריי (פנדל, 84), כבש לגלאץ: מאריוס פנה (58)

בית ד'

דינמו זאגרב - ריאל מדריד 1:0

הבלאנקוס, שהודחו בשנה שעברה בחצי הגמר על ידי ברצלונה, פתחו את עונת האלופות שלהם בצורה אופטימלית עם ניצחון 0:1 בחוץ על דינמו זאגרב. ריאל מדריד שלטה לאורך רוב שלבי המשחק והגיעה לכמה הזדמנויות לא רעות בכלל, אך אנחל די מאריה, שספג לאחרונה מעט ביקורות, כבש את שער הניצחון. גם ההרחקה של מרסלו, אחרי התחזות ברחבה, לא שיבשה את התכניות של ז'וזה מוריניו.

דקה 53: גול! בנזמה קיבל מרונאלדו כדור עומק, הוציא החוצה למרסלו, שהמשיך לדי מריה. הקשר הארגנטינאי בעט מצוין פנימה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 73: כרטיס אדום. מרסלו צלל ברחבה וספג כרטיס צהוב שני.

איאקס - ליון 0:0

האלופה ההולנדית חלמה על פתיחה מעט יותר טובה בליגת האלופות, אבל תיאלץ להסתפק ב-0:0 ביתי מול ליון, קבוצה איכותית בהרבה ממנה נכון להיום. הקבוצה הצרפתית, שעלתה לשלב הבתים לאחר שעברה את רובין קאזאן במוקדמות, יכולה בסך הכל להיות די מרוצה מהנקודה ותמשיך לקוות לתפוס את המקום השני אחרי ריאל מדריד.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully