וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנטישה נמשכת: ג'יי. אר. סמית' עובר לליגה הסינית

הגארד של דנבר נאגטס התייאש מהשביתה הבלתי נגמרת ב-NBA וחתם בז'אז'יאנג גולדן בולס. סוכנו: "הוא רוצה לשחק"

רק אתמול (שלישי) ישבו נציגי אירגון השחקנים ונציגי ליגת ה-NBA לפגישה ממנה לא יצאו חדשות חיוביות. כרגע נראה שעונת 2011/12 לא תצא לדרך בזמן ושחקני הליגה מנצלים את הנושא וממשיכים לחתום בשלל קבוצות מהעולם.

שחקני NBA רבים חיפשו לעצמם קבוצות חדשות במהלך הקיץ. דרון וויליאמס, שחתם בבשיקטאש הטורקית וכמובן, ג'ורדן פארמר, שהצטרף למכבי תל אביב הם חלק מהשמות הבולטים. לפני כחודש עבר ווילסון צ'נדלר, שחקן דנבר נאגטס, לקבוצת ז'אז'יאנג גואנגשה מהליגה הסינית וכעת ג'יי. אר. סמית' עושה את אותה הדרך וישחק בעונה הקרובה ביריבה העירונית, ז'אז'יאנג גולדן בולס.

הגארד הצבעוני בן ה-26, ששיחק שבע עונות בליגה הטובה בעולם, סיים את העונה החולפת עם 12.3 נקודות למשחק במדי הנאגטס. המשמעות הגדולה של המעבר של סמית' היא שהוא לא יוכל לחזור לשחק העונה במדי דנבר, גם במידה והליגה תיפתח, שכן התאחדות הכדורסל הסינית הודיעה לשחקני ה-NBA שמי שיחתום באחת מקבוצות הליגה שלה יצטרך להישאר בה עד לסיום העונה, ללא קשר למצב השביתה.

סוכנו של סמית', לואן רוז, אישר את המעבר ועל הדרך עקץ את קברניטי ה-NBA והשחקנים על חוסר יכולתם לסיים את השביתה: "הוא ממש רוצה לשחק כדורסל השנה", אמר רוז.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully