וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב: "כולנו מרגישים בכושר טוב"

המחבט מספר שתיים של ישראל אופטימי לקראת קנדה: "מקווה להביא את היכולות שלי לידי ביטוי". אילת תארח את הפדרציה

כיומיים נותרו לפתיחת מפגש הדייויס בין ישראל לקנדה בסוף השבוע הקרוב (16-18 בספטמבר), במסגרת פלייאוף העלייה לבית העליון. היום (רביעי) המשיכו הנבחרות בהכנות לקראת המפגש. בשעות הערב צפויה להתקיים ארוחת הערב המסורתית בין הנבחרות, בשיתופו של השגריר הקנדי, בכירי איגוד הטניס הישראלי והעולמי ואורחים נוספים. מחר בשעה 13:00 תתקיים הגרלת המשחקים שתשפוך אור על סדר המשחקים מדי יום ביומו.

אמיר ויינטרוב, המחבט מספר שתיים של ישראל, ערך היום במגרש המרכזי אימון עם הראל לוי, שממשיך לחבוט מדי פעם עם השחקנים. בסיום האימון, סיפר ויינטרוב: "היה אימון מעולה. כיף לשחק עם הראל, הוא מעביר לי מהחוכמה ומהניסיון שלו, מה שעוזר לי להתכונן טוב יותר לקראת המפגש. מקווה שייצא לי לעשות זאת הרבה גם בהמשך".

על התחושות בנבחרת, סיפר הישראלי: "כולנו מרגישים טוב ובכושר טוב. בזמן האחרון אני משחק טוב ומקווה שאצליח להביא את היכולות שלי לידי ביטוי במשחק הקרוב". עבור ויינטרוב יהיה זה מפגש הדייויס השני כשחקן פעיל. למרות הניסיון שצבר במפגש האחרון, צופה הישראלי מתח קל לפני המשחק הראשון: "במפגש הקודם נרדמתי בקלות, אבל התעוררתי ב-4:30 בבוקר בגלל הדריכות והמתח. זה עבד פעם שעברה, נקווה שזה יעבוד גם הפעם".

ליאור מור: "שמח ששוב נארח בישראל"

בתוך ההכנות הקדחתניות לקראת הדייויס, שיגר היום ה-ITF הודעה משמחת במיוחד לנציגי איגוד הטניס הישראלים. מהאיגוד העולמי נמסר כי בקשתה של ישראל לארח בשנית את טורניר הפדרציה באילת נתקבלה. כידוע, תהיה זו הפעם הראשונה בה תארח מדינה פעמיים ברציפות את הבית האירופאי אפריקני. התחרות צפויה להתקיים בתחילת חודש פברואר.

ליאור מור, קפטן הנבחרת, הגיב בשמחה לחדשות: "אני מאוד שמח לשמוע שנארח שוב כאן בארץ. מגיע שאפו לאיגוד הטניס, לעיריית אילת, לספונסרים ולכל מי שידו הייתה בארגון אירוע ברמה בינלאומית. מהבחינה המקצועית לא יכולנו לבקש יותר מזה. לשחק שוב מול קהל ביתי עם הנבחרת הבוגרת שלנו. אני מאמין שנשתמש בביתיות ונוציא את המקסימום, ואין לי ספק שהארגון יהיה טוב לפחות כמו בפעם שעברה. מעל לכל, אני מאמין ומקווה שכל חובבי הטניס יגיעו לעודד ולתמוך בנו".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully