וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: אליפות בינלאומית תיפתח בשבת בראשל"צ

לוחמים מ-12 מדינות יתחרו במשך יומיים בבית מכבי,חלקם ינסה לשפר סיכוי להגיע ללונדון 2012. בת אל גטרר תנסה לזכות בזהב ביתי

חוויה גדולה צפויה לחובבי אומנויות הלחימה בכלל והטאקוונדו בפרט, כאשר ביום שבת תפתח האליפות הבינלאומית התשיעית בטאקוונדו בהשתתפות כ-250 ספורטאים מ-40 מועדונים המייצגים 12 מדינות. בשמונה השנים האחרונות התקיימה התחרות בירושלים, והשנה היא תתקיים לראשונה בראשון לציון בחסות העירייה והחברה העירונית.

למרות האירועים האחרונים, ההיענות ברחבי העולם הייתה גבוהה גם מכיוון שמדובר בתחרות מדרג A הגבוה ביותר. לרבים מהספורטאים האירופיים מדובר בתחרות שתתן להם ניקוד לקראת הסלקציות האירופאיות שיתקיימו ברוסיה בתחילת 2012. אגב, רוסיה שלחה לתחרות מספר שיא של לא פחות מ-11 מועדונים. מדינות נוספות שישתתפו הן ברזיל, ארגנטינה, גואטמלה, הולנד, צרפת, אנגליה, בלגיה, גרמניה, אוקראינה וקפריסין.

גם ללוחמים הישראלים זו תהייה תחרות הכנה חשובה לקראת קביעת הסגל לסלקציות האירופאיות. מי שתהיה שם בוודאות היא בת אל גטרר, שתנסה לזכות במדליית זהב לעיני הקהל הביתי. גם רון אטיאס, מוטי לוגסי, לירן מלאכי וגילי חיימוביץ' המוכשרים יזכו להופיע בתחרות אירופאית ברמה הגבוהה ביותר מול בני משפחותיהם והקהל הביתי.

בהתאחדות הטאקוונדו מקווים כי לתחרות שבארגונה הושקעו משאבים ומאמצים רבים יגיעו חובבי הענף יוצאי ברית המועצות מאחר וכאמור לא פחות מ-11 קבוצות יגיעו לישראל מרוסיה.
מנהל התחרות עדי דוידוב אמר: "השקענו המון מחשבה ואנרגיות כדי להפוך את היומיים הללו לסוג של שואו והפנינג. חשוב לנו למלא את האולם וגם ליצור כאן דור חדש של אוהדים לענף. מבחינה מקצועית זו תחרות ברמה הגבוהה ביותר, והזדמנות נהדרת לראות בזמן אמת לוחמים מהשורה הראשונה בעולם. דאגנו שלצופים תהייה סיבה טובה להגיע וליהנות מכל האירוע ואנו מקווים להצלחה גם בזירה וגם מחוצה לה".

מנכ"ל ההתאחדות מישל מדר: "זו תחרות הדגל שלנו. אני מודה שקיווינו ליותר משתתפים מן העולם אבל מה לעשות שהפרסומים על ישראל עושים את שלהם. בכל מקרה, הפעלנו הרבה מאד קשרים דיפלומטיים ולשמחתי ישתתפו באליפות נציגים מ-11 מדינות אורחות. אני קורא לקהל להגיע וליהנות מחוויה אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully