וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש הדייויס נגד קנדה ישודר ב-5 ו-5HD

סלע, ויינטרוב, רם וארליך ינסו להעפיל לבית העליון, המשחקים ישודרו בשישי, שבת וראשון. המפגש בין ספרד לצרפת: ב-5+

החל מיום שישי הקרוב, ערוץ הספורט יעביר בשידור ישיר את ההתמודדות בין נבחרות ישראל וקנדה במסגרת פלייאוף העלייה לבית העליון של גביע הדייויס שתתקיים במגרש ברמת השרון. השידורים, שיחלו ביום שישי בשעה 13:30 ויימשכו בשבת ובראשון, יועברו בספורט 5 ובספורט 5HD.

המפגש עם קנדה יחל ביום שישי עם שני משחקי היחידים הראשונים כבר בשעה 13:30. בשבת יתקיים משחק הזוגות בהשתתפות הצמד הישראלי אנדי רם ויוני ארליך, כשהמשחק עצמו יחל ב-14:30, והתחרות תושלם ביום ראשון עם שני משחקי היחידים, שעשויים להכריע את גורל המפגש (המשחק הראשון יחל ב-14:30).

מלבד רם וארליך שנמנים על הסגל הישראלי, נמצאים כמובן דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל, שמדורג 93 בעולם, ואמיר ויינטרוב (210), שיקיים את הופעתו השניה בנבחרת אחרי ההצלחה מול פולין. את הקנדים מובילים מילוש ראוניץ', המדורג 29 בעולם, ויחד איתו הגיעו לרמת השרון ואשק פוספיסיל (143) ושחקני הזוגות דניאל נסטור (5 בזוגות) ופיטר פולנסקי (367).

בנוסף למפגש בין ישראל וקנדה, ישדר ערוץ הספורט גם את חצי הגמר המרתק בין נבחרות ספרד וצרפת, כאשר רפאל נדאל, שהפסיד בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, ייטול חלק במפגש יחד עם דויד פרר, כשהשניים יפגשו את גאל מונפיס הצרפתי. שידורי המפגש הזה, שיתקיים גם הוא בימים שישי-ראשון, יועברו בערוץ ספורט 5+.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully