וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי: "זה היה אחד הימים היפים בקריירה שלי"

14.9.2011 / 10:10

חלוץ מ.ס. אשדוד שחזר השבוע לקבוצה היה מרוצה מהשער שכבש בניצחון על רמת השרון. הסלובקי מיכאל גספאריק ייבחן

מ.ס.אשדוד הצליחה להשיג אתמול (שלישי) ניצחון שני תוך שלושה ימים אחרי שגברה 0:2 על עירוני רמת השרון במשחק השלמה מהמחזור הראשון, ובמועדון נרשמה שביעות רצון בעיקר מהבגרות המנטלית אותה הפגינו השחקנים. בקבוצה חששו שהחגיגות הגדולות מהניצחון על מכבי חיפה שבת יגרמו לשחקנים להגיע לא מוכנים להתמודדות עם רמת השרון, אולם בסופו של דבר הצליחו החניכים של יוסי מזרחי להשיג שלוש נקודות יקרות.

מי שעמד במוקד העניינים במשחק היה החלוץ עידן שריקי, שעשה קאמבק חלומי במדי הקבוצה, פתח בהרכב ואף כבש את השער הראשון לזכות אשדוד בדקה ה-59. שריקי שעבר תקופה קשה, חזר ביום ראשון מפולין לאחר ששוחרר מגורניק ז'בז'ה, בה לא הצליח להתאקלם ולפחות על פי הופעת הבכורה במדים החדשים-ישנים של אשדוד, נראה כאילו מעולם לא עזב. את השער השני במשחק כבש דוד רביבו בפנדל בדקה ה-90.

"לא חושב שאפשר לחלום על חזרה טובה יותר מזו שהייתה לי, גם כבשתי וגם ניצחנו", אמר שריקי המאושר, ששחרורו הבינלאומי הגיע למשרדי אשדוד רק בבוקר המשחק. "השגנו כאן שלוש נקודות כל כך חשובות להמשך והקהל קיבל אותי בצורה מדהימה וכך גם השחקנים, זה אחד הימים היפים בקריירה שלי. השגנו שש נקודות בשלושה ימים וזו פתיחה מצויינת עבורנו שנותנת לנו הרבה אוויר אבל יש לפנינו עוד רצף של משחקים עכשיו, כך שנצטרך לדעת לחלק כוחות בין השחקנים", הוסיף החלוץ.

שריקי מתאר כיצד השחקנים הוותיקים הצליחו לעודד את שאר שחקני הקבוצה במחצית, וסיפר: "כל שנותר לקוות הוא שההמשך יהיה כמו עכשיו. דוד רביבו, אדיר טובול ואני נכנסנו במחצית לחדר ההלבשה והרגענו את שאר השחקנים אחרי המחצית הראשונה הלא טובה שלנו, ואמרנו שאנחנו צריכים רק שער אחד והוא עוד יבוא. אני מאוד שמח שאכן זה מה שקרה".

באשדוד ימשיכו לחפש שחקני חיזוק כאשר בנוסף לצמד שחקני נבחרת בולגריה הצעירה, טודור דוברינוב ואטאנס יאנקו שכבר מתאמנים עם הקבוצה, צפוי להיבחן השבוע גם הקשר הסלובקי מיכאל גספאריק, ששיחק עם שריקי בגורניק ז'בז'ה הפולנית וגם הוא לא מצא את מקומו בסגל הקבוצה.

יוסי מזרחי: "לא היה פשוט לרדת לקרקע"

צפו במ.ס. אשדוד מנצחת 0:2 את רמת השרון

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully