וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "שמח שיש לי צ'אנס לשחק, אוכיח שאני ראוי"

קפטן הנבחרת מאושר מהמעבר מצ'לסי לארסנל: "יש איכות מאוד גבוהה בסגל ומנג'ר מצוין. החבר'ה קיבלו אותי כבר מההתחלה"

יוסי בניון פתח אמש (שלישי) לראשונה במדי ארסנל, כאשר התותחנים סיימו ב-1:1 דרמטי עם דורטמונד במחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות. הקשר הישראלי עלה בקישור, השלים 90 דקות ובתום המשחק צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "חבל על השער שספגנו בדקות האחרונות, אבל נקודה זה לא רע יחסית למשחק חוץ. עכשיו צריך להתחיל לחשוב על בלקבורן בליגה".

מאוחר יותר הבוקר התראיין השחקן לאתר הרשמי של ארסנל, ודיבר בין היתר על התשלבותו במועדון. "נהדר לשחק במועדון גדול כמו ארסנל וזהו אתגר גדול מבחינתי. שמחתי שיהיה לי צ'אנס לשחק ואני מקווה שעם כל הזדמנות שאקבל, אוכיח את עצמי ואראה שאני ראוי להיות פה", אמר בניון על המעבר מצ'לסי. הישראלי נשאל כיצד עברו עליו השבועיים הראשונים בקבוצה, וענה: "אני נהנה. החבר'ה נתנו לי הרגשה טובה כבר מההתחלה ואני מקווה שתהיה לנו עונה מצוינת".

הקשר הישראלי הסכים כי פתיחת העונה של התותחנים היתה מאכזבת, אך כעת מזהה בניון שיפור במצב הרוח: "אנחנו יודעים שלא התחלנו כמו שצריך. אבל ניצחנו בשבת את סוונסי ואתמול לקחנו נקודה, ככה שהביטחון נבנה. יש איכות גבוהה מאוד בקבוצה הזאת ואני בטוח שנראה את זה ממשחק למשחק. מצב הרוח הנוכחי הרבה יותר טוב. יש כאן מנג'ר מצוין ושחקנים מצוין. המאמן החליט להביא כמה שחקנים, ואני בטוח שנוסיף לקבוצה וביחד נלך קדימה".

פט רייס, שניהל את המשחק בהיעדרו של ארסן ונגר המושעה, אמר בסיום: "נלחמנו מאוד קשה. אני לא חושב שהרבה קבוצות יצליחו לנצח בדורטמונד, ואנחנו היינו מאוד, מאוד קרובים".

עוזר המאמן מאמין כי צירופם של בניון, מיקל ארטטה, פר מרטסאקר ואנדרה סנטוס עוזר לארסנל כבר בטווח המיידי: "השחקנים שצירפנו מאוד, מאוד טובים, למרות כל מה שאנשים אומרים. אין לי ספק שהם יראו את זה במשחקים הקרובים".

(עדכון ראשון: 10:06)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully