וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "אנחנו לא גדולים כפי שעושים מאיתנו"

מגן ברצלונה התקשה לקבל ה-2:2 עם מילאן. גווארדיולה: "לא צריך לנצח כל משחק". אינייסטה הפצוע צפוי להיעדר כחודש

רויטרס

צפו בתגובות ממשחקה של ברצלונה נגד מילאן

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

איזו פתיחה לעונת 2011/12 קיבלנו בליגת האלופות. כבר במחזור הראשון נפגשו מילאן וברצלונה בקאמפ נואו, ואחרי דרמה אדירה הקטאלנים איבדו נקודות ראשונות העונה לאחר 2:2. אלשנדרה פאטו (1) וטיאגו סילבה (90) כבשו בהתחלה ובסוף המשחק, כשבארסה הורידה את הרגל מהגז אחרי שפדרו (36) ודויד וייה (50) הבקיעו במהלך המשחק. רק לטובת ההשוואה כמובן, בארסה סיימה את המחזור הראשון בליגת האלופות אשתקד עם ניצחון ענק 1:5 על פנאתינייקוס, כשהפעם החבורה של פפ גווארדיולה מסיימת משחק שני ברציפות בתיקו בכל המסגרות.

מהו המשחק הגדול ביותר בתולדות ליגת האלופות? ספרו לנו ואולי תזכו בטלוויזיה חדשה

אינייסטה ייעדר לפחות חודש

למרות האכזבה הגדולה, מאמן הקטלאנים פפ גווארדיולה ניסה לשמור על פרופורציות. "הדברים האלה קורים בכדורגל. בסך הכל אני מרוצה, הקבוצה שיחקה הכי טוב שהיא יכולה", אמר המאמן. "יש כמה דברים שאנחנו צריכים לשפר, אבל שיחקנו טוב, בטח בהתחשב ביריבה שהיא אחת הקבוצות הגדולות באירופה. מעולם לא חשבתי שאנחנו קבוצה שחייבת לנצח כל משחק".

דני אלבס הוסיף: "בליגת האלופות אתה יכול להבקיע מעט שערים, ואז אתה יוצא טיפש. שיחקנו משחק נהדר, אבל לא סיימנו אותו, וכשאתה משחק מול קבוצה כזו זה קורה לך. אנחנו צריכים להישאר רגועים, אנחנו לא גדולים כמו שעושים מאיתנו, אנחנו פשוט צריכים להמשיך לעבוד. אנחנו צריכים להתעלם מהשבחים".

מעבר לצרות האחרונות, התברר לברצלונה לאחר המשחק כי אנדרס אינייסטה שנפצע ייעדר לפחות כחודש. הפציעה הזו של הקשר, שנפגע בהאמסטרינג, מצטרפת לזו של אלכסיס סאנצ'ס שפצוע גם הוא.

מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי היה מאושר בסיום: "הקבוצה שיחקה טוב מאוד בפתיחה והצלחנו להוריד את האיכויות של ברצלונה. נכון, יכולנו לעשות יותר במתפרצות, אבל זה לא היה קל. הייתה לנו הזדמנות לעלות ל-0:2, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות. כל הכבוד לבחורים שלא הורידו את הראש גם בפיגור 2:1 ואני לא חושב שקל להוציא כאן תיקו".

אלגרי לא מתכוון להיות מדוכדך, והוסיף: "אני מסתכל על חצי הכוס המלאה ולא האמנתי שנכבוש כאן שני שערים. נתנו הכל ובאנו על שכרנו. ברצלונה קבוצה שיכולה לגמור משחק ב-4-5 דקות ובהפסקה ביקשתי מהשחקנים להיות יותר מרוכזים עם הכדור כי איבדנו יותר מדי כדורים. קסאנו? הוא תרם למאמץ ההגנתי ועשה דברים טובים יותר וטובים פחות".

ברצלונה ומילאן נפרדו ב-2:2

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

יורגן קלופ: "היינו חצופים, אמיצים וזה השתלם"

גם בדורטמונד התרחשה דרמה גדולה כאשר שער שוויון של איבן פרישיץ' בדקה ה-88 סידר לאלופת גרמניה 1:1 עם ארסנל, שנהנתה משער יתרון של רובין ואן פרסי בדקה ה-43. "היה משחק מצוין", סיכם המאמן הגרמני יורגן קלופ. "שיחקנו 90 דקות מצוינות. היינו חצופים, היינו אמיצים וזה השתלם לנו לקראת הסיום".

פט רייס, שעמד על הקווים במקום ארסן ונגר המורחק סיכם: "הגנו בנחישות ואני לא חושב שהרבה קבוצות יוציאו תוצאה טובה כאן. ברור שרצינו לנצח, אבל חלוקת הנקודות צודקת. הניצחון על סוונסי הוא התחלת העונה עבורנו. לפני כן הייתה אי וודאות לגבי מי יילך ומי יישאר. החיזוק שלנו איכותי ואני בטוח שהם יראו את זה במשחקים הקרובים".

יוסי בניון, שהשלים 90 דקות לראשונה מאז מעברו לתותחנים, צייץ בטוויטר: "חבל על השער שספגנו בדקות האחרונות אבל התוצאה היא לא רעה יחסית למשחק חוץ. עכשיו צריך לחשוב על בלקבורן".

צ'לסי גברה בסטמפורד ברידג' 0:2 על באייר לברקוזן בבכורה של אנדרה וילאש בואש בליגת האלופות. פרננדו טורס בישל את שני השערים לדויד לואיז (67) וחואן מאטה (90). "היה משחק קשה", סיכם וילאש בואש. "אבל עבדנו קשה מספיק כדי ליצור מצבים ולנצח. התוצאה הוגנת ואנחנו מרוצים".

פלורן מאלודה יצא להגנתו של טורס: "לא פשוט שכולם מתמקדים בשחקן אחד בסגל. כולם עובדים קשה וגם פרננדו עובד היטב. אני קורא לאוהדים להיות סבלניים. הוא בישל שני שערים וזה טוב לביטחון שלו. ככל שהוא יהיה יותר בטוח בעצמו, זה יהיה טוב יותר לקבוצה".

על המשחק אמר הצרפתי: "שיחקנו מול יריב קשה. לברקוזן שיחקה טוב, אבל אנחנו החזקנו בכדור ושיחקנו בסבלנות. עד שהבקענו את הראשון לא היינו בטוחים בניצחון ודחפנו קדימה במחצית השנייה. ידענו שיש לנו את היכולת להבקיע וזה מה שעשינו. בשבילי, זו היה משחק מושלם ופתיחה מושלמת. ניצחון בית במשחק הראשון ועכשיו צריך להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully