וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי תל אביב ניצחה 63:88 את מכבי חיפה

הצהובים, ללא בלאט, אליהו ומצ'באן, ניצחו במשחק ההכנה הראשון העונה אחרי שהנדריקס, סמית' ושחורציאניטיס בלטו

בעוד שלושה שבועות תחל מכבי תל אביב את הליגה האדריאטית, אבל כבר הערב (שלישי) היא החלה רשמית בהכנות לקראת העונה שבפתח, ועשתה זאת בצורה חלקה עם ניצחון במשחק אימון על מכבי חיפה 63:88. הצהובים, שחסרים עדיין את דיוויד בלאט שנמצא באליפות אירופה, ואת ליאור אליהו ומילאן מצ'באן, הסתדרו בקלות עם קבוצתו של מיקי גורקה במשחק שנערך בהיכל נוקיה.

גיא גודס, שניהל את המשחק, עלה בחמישייה עם ג'ורדן פארמר, ג'ון שאייר, דווין סמית', דייויד בלו וסופוקליס שחורציאניטיס. תיאו פאפאלוקאס נכנס במהלך הראשון כמו גם שון ג'יימס, והשניים סידרו למכבי תל אביב ריצה של 0:9 לקראת סיום הרבע הראשון, כשדניאל איידן עצר אותם והרבע הסתיים ביתרון 14:21 לצהובים. חיפה הצליחה להוריד לשתיים באמצע הרבע, אבל גם לאחר מספר החטאות של הצהובים, טל בורשטיין סייע להגדיל את הפער, ומכבי תל אביב ירדה ב-32:42 למחצית.

מכבי תל אביב פתחה את הרבע השלישי עם ריצה נאה, אבל באמצע הרבע היא נעצרה על ידי וויליאמס שהחזיר את ההפרש לעשר. שון ג'יימס נכנס היטב לעניינים וגם ריצ'רד הנדריקס סידר נקודות בצד הצהוב בדרך לפתיחת היתרון המשמעותי במשחק, 49:63 בסוף הרבע השלישי. למרות פתיחה לא טובה של הרבע האחרון, הצהובים התעוררו בזמן והמשיכו ללחוץ על הגז, כשפאפאלוקאס העלה ל-51:72 . לחיפה לא היו תשובות ושאר המשחק הפך לגארבג' טיים שהסתיים בניצחון 63:88 למכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: ריצ'רד הנדריקס 12 נקודות ושמונה ריבאונדים, דווין סמית' 12 נקודות וחמישה ריבאונדים, סופוקליס שחורציאניטיס 12 נקודות וחמישה ריבאונדים, שון ג'יימס 10 נקודות ושבעה ריבאונדים, גיא פניני 10 נקודות, דייויד בלו 7 נקודות ושמונה ריבאונדים, תיאו פאפאלוקאס 6 נקודות, ג'ורדן פרמאר 6 נקודות, יוגב אוחיון 6 נקודות וחמישה אסיסטים, טל בורשטיין 6 ושישה ריבאונדים, ג'ון שאייר נקודה.

קלעו למכבי חיפה: סילבן לנדסברג 29 נקודות, שון וויליאמס 10 נקודות, 9 ריבאונדים וחמש חסימות, אבי בן שימול 8 נקודות, ג'רמי ווייז 5 נקודות וחמישה ריבאונדים, דניאל איידן וטיילר ווילקרסון 4 נקודות כל אחד, קרלוס פאוול 3 נקודות, חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. כמו כן שיחקו טמיר אריאלי, סימון פארין, שון לבונובסקי וגיא יוסיפוביץ'.

ליגת העל בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינסה להיכנס יותר לעניינים במשחקים הבאים. ג'ורדן פארמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully