וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "נבוא לכבד את זכרו של איתי לוי"

13.9.2011 / 20:25

הכדורסלן השתתף במסיבת עיתונאים לרגל פתיחת טורניר לזכרו של שחקן מכבי באר יעקב, שנפטר מדום לב במהלך אימון

האולם בבאר יעקב אירח הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת לרגל פתיחת טורניר לזכרו של איתי לוי ז"ל, שנפטר במהלך אימון של הקבוצה המקומית לפני שמונה חודשים. במסגרת הטורניר ייפגשו בשבוע הבא 4 קבוצות מהליגה הלאומית, מכבי "איתי" באר יעקב, שנקראת על שמו של השחקן, עירוני נס ציונה, אליצור רמלה ואליצור יבנה, ובסיום המשחקים ייערך משחק ראווה בין מכבי ראשון לציון, בה גדל לוי, למכבי אשדוד, בה שיחק בעונת 2009/10.

לוי, 24 במותו, גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, וניסה את מזלו בבוגרים של אליצור רמלה לפני שנסע לעונה אחת למכללת סליפרי רוק. לוי חזר לליגה הארצית מארצות הברית, כדי להעלות במו ידיו את באר יעקב לליגה הלאומית. בעונה לאחר מכן הפך לאחד השחקנים הטובים בליגה בשורות מכבי אשדוד, אך לאחר סיבוב אחד חזר לבאר יעקב.

איציק דבש, יו"ר מכבי באר יעקב: "לפני כחצי שנה באימון בפתיחת הסיבוב השני נפל איתי לוי, ולא קם. מבחינתנו זאת הייתה אבידה גדולה מאוד ואחרי זמן הבנתי שלאבידה הזאת יש מספר שותפים לא קטן. כשפניתי לאשדוד הם נרתמו לקיים טורניר ולאחר מכן פנו לנס ציונה, רמלה, יבנה וראשון לציון. בסופו של דבר אנחנו מקיימים בשבוע הבא טורניר עם 6 קבוצות בהן איתי היה פעיל. כולם מאוד אהבו את איתי כפי שאנחנו אהבנו אותו".

שי האוזמן, המנהל המקצועי של מכבי אשדוד, הוסיף: "אנחנו מתרגשים מכל מה שקורה בטורניר הזה כאילו מדובר במשחק הכי חשוב שהקבוצה שלנו תשחק בעונה הקרובה. בפשטות איתי לוי היה בחור של ליגת העל, ואם לא היינו עוברים את הטרגדיה המטופשת הזאת הוא היה לובש את החולצה הכחולה ומשחק עם אשדוד בליגה הראשונה. קיבלנו החלטה משותפת שהטורניר יתקיים על בסיס שנתי ואנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להנציח את זכרו של איתי".

גם הכדורסלן מאיר טפירו נתן את דברו: "לי יצא להכיר את איתי לוי בליגת הקיץ, חמד של בחור, קלעי מצוין. אנחנו שמחים שהזמינו אותנו להנצחת שמו של איתי, אנחנו שמחים להיות בטורניר הזה. נבוא במלוא הרצינות, כמו איתי, כדי לעשות טורניר טוב, ושאנשים יבואו ויכבדו את זכרו".

ניצן חנוכי, שחקן מכבי ראשון לציון: "אני בן גילו של איתי, שיחקתי איתו בנוער, יצא לי להכיר אותו וגם בנבחרת הנוער שיחקנו ביחד תקופה מסוימת. מעבר לזה שהוא היה שחקן מצוין, הוא היה בן אדם מדהים, תמיד איכשהו אומרים את זה כשמישהו נפטר, אבל זה באמת היה נכון. בן אדם שכיף היה להיות בסביבתו. תמיד זכור לי החיוך שמרוח לו על הפנים, וכמה חיובי שהוא היה. זה היכה בנו כרעם ביום בהיר. איתי גדל בראשון, וכמובן שנשמח לבוא במלוא המרץ וננסה לנצח ולכבד את הטורניר. זאת מחווה יפה ואני מקווה שזה יימשך עוד שנים רבות".

ג'רמיין הול, שחקן מכבי באר יעקב: "איתי היה בתחילת הדרך שלו כדי להותיר את חותמו בכדורסל הישראלי. הוא הקל על העבודה שלי, בכל פעם שחסמתי בשבילו הוא קלע בקלות. אני מרגיש שזאת זכות לשחק בטורניר לזכרו, הוא היה בן אדם צעיר, אנחנו נבוא להינות ברוח של איתי. נבוא וניתן 110 אחוז בשבילו".

האוזמן סיכם: "אנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות כדי לקרוא לקהל האוהדים שלנו, זה יהיה משחק ההכנה השלישי שלנו. קבוצה עם שאיפות לעונה הקרובה ואנחנו מתייחסים למשחק מול מכבי ראשון כמשחק הכנה לכל דבר לקראת העונה הבאה".


כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully