וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר לשחקני מכבי חיפה: "לא באתי לריב עם אף אחד"

13.9.2011 / 17:11

נשיא הירוקים ניסה לעודד את רוחם של השחקנים. דבאלישווילי עדיין סובל מפצע מוגלתי בברך, אבל עשוי לשחק נגד לרנקה

המצב של מכבי חיפה נותן את אותותיו: יעקב שחר הגיע היום (שלישי) לאימון הקבוצה ושוחח עם השחקנים, זאת ככל הנראה על רקע היכולת הלא טובה שמציגה לאחרונה הקבוצה ולקראת המשחק נגד לרנקה. כזכור, לאחר ההדחה מליגת האלופות הקבוצה סיימה בתיקו נגד הפועל פתח תקוה והפסידה למ.ס. אשדוד.

"לא באתי לריב עם אף אחד", אמר שחר לשחקנים, והוסיף: "הגעתי כדי לדעת מה קורה בקבוצה. אנחנו לא בתקופה טובה וחשוב מאוד שננצח את לרנקה. הכי חשוב זה שנהיה ביחד כי כשאנחנו ביחד אנחנו מצליחים. אני סומך עליכם שתנצחו ביום חמישי".

החלוץ ולדימיר דבאלישווילי לא התאמן גם היום עם הקבוצה והוא בספק למשחק מול א.א.ק לרנקה ביום חמישי בליגה האירופית. כפי שפורסם אתמול, דבאלישוילי סובל מפצע מוגלתי בברך וכבר ביקר במרפאה של המועדון, שם הוחלט כי הדבר לא מצריך התערבות רפואית בינתיים. מחר יוודע סופית האם דבאלישווילי יהיה כשיר למשחק.

כפי שפורסם הבוקר, שיחת הבהרה נערכה בין המאמן אלישע לוי לבין ניר דוידוביץ'. במהלך השיחה הבהיר המאמן לשוער: "אני לא מתכוון לעבור שחקן שחקן ולהודיע מי בהרכב ומי לא". דוידוביץ' לא היה מרוצה מהדברים, אבל בחר שלא להשיב למאמנו. כעת מתלבט אלישע לוי מי מהשוערים יפתח מול לרנקה, דוידוביץ' או בויאן שראנוב.

בקבוצה ציינו את היכולת הטובה של דוידוביץ' מאז פתיחת העונה, אם כי לשראנוב סיכוי טוב לפתוח בין הקורות לאור היכולת שהציג נגד אשדוד. ההחלטה הסופית תתקבל כנראה רק מחר.

לאימון הגיע גם אוהד הקבוצה, ג'ורג' ואסילי, ששפך סוכר על רגלי השחקנים כברכה לקראת המשחק מול לרנקה והמצב אליו נקלעה הקבוצה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully