וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא מתכוון לעבור שחקן שחקן ולתת הבהרות"

13.9.2011 / 10:09

אלישע לוי ערך שיחה עם ניר דוידוביץ' לאחר שסופסל, והבהיר את עמדתו בעניין. עד כה נמכרו 7,000 מנויים לליגה האירופית

ניר דוידוביץ' ואלישע לוי קיימו שיחה בעקבות ספסולו של השוער במשחק מול מ.ס אשדוד. השיחה ביניהם התקיימה במקביל לדברים שהשמיע אלישע לוי באסיפת הקבוצה, שם הוא מתח ביקורת על התנהלותו של השוער שלא אהב את העובדה שבויאן שראנוב קיבל את אפודת השוער הראשון.

במהלך השיחה הבהיר המאמן לשוער: "אני לא מתכוון לעבור שחקן שחקן ולהודיע מי בהרכב ומי לא". במועדון טוענים כי דוידוביץ' נכנס לשיחה עם לוי בעניין אחר, והשיחה גלשה לעניין ספסולו. שחקנים בקבוצה ששמעו על כך טענו כי אלישע לוי נקט נצעד נכון. "אם הוא היה נותן הסברים לדוידוביץ', כל שחקן היה מגיע ומבקש הבהרות לגבי ההרכב. יש רק שחקן אחד שמקבל הסברים כשהוא מסופסל וזה יניב קטן, וזה בגלל שאלישע מתייעץ איתו בכל מהלך". כעת מתלבט המאמן אם איזה שוער לפתוח מול א.א.ק לרנקה ביום חמישי, דוידוביץ' או בויאן שראנוב.

לאחר שאלישע לוי החליט להקפיא את ההעברות עד לאחר המשחק מול א.א.ק לרנקה, מסתמן כי בתחילת השבוע הבא ישוחררו שני שחקנים מהסגל. ייתכן ושאדי שעבאן יעזוב במטרה לצבור דקות משחק, יחד עם אחד החלוצים. ההעדפה של המועדון היא שאלון תורג'מן או שלומי אזולאי יעזבו, ולא שניהם יחד.

הקשר דלה ימפולסקי אמר אתמול בנושא הסגל: "אין הוקוס פוקוס בכדורגל, דברים לוקחים זמן. יש לחץ בקבוצה, אבל זה לחץ חיובי. כל שבוע יש שחקן חדש שמגיע, וצריך להתרגל. אבל אין לי בעיה עם הסגל הרחב, ראיתם שהיו חסרים לנו בלמים, ולכן רוטציה זה דבר חשוב. כולנו רק מתחילים להכיר אחד את השני, אז נכון שלפעמים יש וויכוחים אבל הכל נגמר בחיוך. למכבי תל אביב לקח שנה שלמה להתחבר, אני בטוח שלנו ייקח פחות".

ביקוש עצום למנויים לליגה האירופית

מכבי חיפה פרסמה היום את מחירי הכרטיסים לקראת המשחק מול לרנקה בחמישי, אך במועדון ציינו כי הכרטיסים ליציע ג' אזלו. שאר המחירים: לשערים 2/4 הוא 125 שקל, המחיר ליציע 1/9 הוא 70 שקל. בשאר היציעים ישלמו האוהדים 85 שקל למבוגר ו-55 לשאר הסקטורים. "האוהדים ממשיכים להתעניין ברכישת מנויים והביקוש עצום", אמרו היום במועדון. עד כה מכרה חיפה 7,000 מנויים לקראת שלושת משחקי הבית מול לרנקה, סטיאווה בוקרשט ושאלקה 04.

(עדכון ראשון 10:09)

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully