וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: לקבוצה הופחתו שתי נקודות בפועל

הקבוצה נענשה בעקבות חתימה על חוזה כפול. היו”ר שאהר חלאיילה כועס מאוד: ”עשו עלינו קומבינה, תפרו לנו תיק”

בית הדין של ההתאחדות הטיל היום (שלישי) עונש קשה על קבוצת בני סכנין בעקבות פרשת החוזה הכפול של נסטיה צ'ה. לקבוצה הורדו שתי נקודות והיא נקנסה ב-50 אלף שקלים בפועל, וכמו כן, ניתן לה גם עונש של שש נקודות על תנאי וקנס של 80 אלף שקלים לתקופה של שנתיים.

גם יושב ראש הקבוצה לשעבר חסן אבו סלאח נענש באופן אישי, כאשר הורחק מכל פעילות לתקופה של חצי שנה ונקנס בסכום של 20 אלף שקל. כמו כן, אבו סלאח הורחק גם לשנתיים על תנאי ונקנס בסכום של 30 אלף שקל.

יושב ראש בני סכנין שאהר חלאיילה נשמע כועס מאוד: "העונש מאוד לא מקובל עלינו, הדיינים פעלו לפי תחושת בטן, ולא לפי ראיות או הוכחות שמצאו. אנחנו לא נעבור בשתיקה על פסק הדין הזה, אנחנו נערער. גם אם בית הדין העליון של ההתאחדות לא יקבל את זה, יש גופים אזרחיים שכן".

חלאיילה הנסער המשיך: "זה עונש חמור מאוד, ואנחנו לא נעבור עליו לסדר היום. עשו עלינו קומבינה, עוד לפני הדיונים. ההחלטה לא נתקבלה בתום לב, תפרו לנו תיק. כשהגיעו לדיון עם נסטיה צ'ה, ההחלטה התקבלה רק על פי דבריו ולא על פי ראיות".

בני סכנין גם הוציאה הערב גם הודעה רשמית בנוגע לעונש: "טיפות הזיעה זועקות על כר הדשא. טעה בית הדין היום כאשר החליט לגזול את זיעת אפם של שחקני ואנשי סכנין, וזאת לאחר שגמע את כוס השקרים של נסטיה צ'ה וקיבל את נוסחת מוקד חקירות הנשענת על התרשמות אישית, כהודאתם. בלב שלם ומתוך אמונה בצדקתנו, הוחלט להגיש ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות".

כזכור, צ'ה עצמו, שמשחק היום במכבי פתח תקוה, הורחק משלושה משחקים בעקבות עסקת הטיעון שעליה הוא חתם על רקע מה שהיה אז חשד לחוזה כפול. לאחרונה עבר הקשר הסלובני בדיקת פוליגרף בה נמצא דובר אמת. צ'ה נשאל האם זויפה חתימה לגבי חוזהו בבני סכנין, לאחר שפנה בעצמו להתאחדות לכדורגל.

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully