וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "מוריניו המאמן הכי טוב בעולם"

האייקון הארגנטינאי חלק שבחים למאמן ריאל מדריד במסיבת עיתונאים. על חתנו, סרחיו אגוארו: "משחק במקום הראוי לו"

דייגו מראדונה, כוכב נאפולי וארגנטינה בעבר ומאמן אל וואסל בדובאי, מחלק שבחים לז'וז'ה מוריניו. במסיבת עיתונאים בדובאי דיבר על מאמן ריאל מדריד: "אחרי כל משחק של ריאל מדריד, אפשר להגיע למסקנות ולראות שמוריניו הוא הכי טוב. לא בהרבה, אבל הוא הכי טוב".

האייקון הארגנטינאי אף דואג לחתנו סרחיו אגוארו, ושמח לראות שיצא מאתלטיקו מדריד ועבר למנצ'סטר סיטי בקיץ האחרון תמורת כ-38 מיליון ליש"ט. מחר (רביעי), הסיטיזנס ממנצ'סטר יערכו הופעת בכורה בליגת האלופות כשייפגשו את נאפולי - המועדון בו שיחק בעבר מראדונה.

"אמרתי לאגוארו שהוא צריך קבוצה שתתמוך בו", אמר מראדונה, כיום מאמן אל ווסל, "הוא היה צריך אחת שבה יכל לשחק בליגת האלופות, שיוכל לשחק באליפויות חשובות. אנשים באתלטיקו מדריד חשבו שאני טיפש אבל אמרתי להם שהאדם הטיפשי הזה אינו כזה טיפש".

מראדונה, שזכה במדי נאפולי בגביע אופ"א בשנת 1988-9, חושב שחמו היה טוב מכדי להישאר בויסנטה קלדרון: "הוא משחק בקבוצה (במנצ'סטר סיטי) היכן שהוא יוכל להיאבק על הכל. זה לא היה הוגן בעבר, עם כל הכבוד לחבריו באתלטיקו מדריד, לאגוארו לשחק בקבוצה שלא נאבקה על האליפויות הגדולות".

"עכשיו אגוארו משחק במקום הראוי לו", אמר הפנומן הארגנטינאי, "חששתי שהוא אולי שיחק שנים רבות מדי בשביל אתלטיקו מדריד, שנים בהם היו להם רק כוכב אחד, ולא עשו הרבה באירופה".

אגוארו רוצה להצליח כמו מראדונה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully